scrolling
Fra : pepss

Dato : 26-08-03 13:22

hejsa NG

er det ikke noget med at man kan bestemme om der må være scrolling vandret
og/eller lodret?
det mener jeg at jeg har hørt en gang men vist nok også noget med at det kun
var i IE eller noget i den stil
jeg spøger fordi at jeg på siden www.cafe-flirt.dk har en navibar hvor man
ikke kan se alle knapper i 800*600 px så der må man du kunne skrive noget
alá scrolling vandret ="auto" eller hvad?

--
pepss
den ordblinde der prøver at blive web-designer

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 26-08-03 14:14

"pepss" <olefriis@privat.dk> skrev :

> [...]
>og/eller lodret?
>det mener jeg at jeg har hørt en gang men vist nok også noget med at det kun

overflow-x: auto og overflow-y: auto
vil kun virke i IE
(vandret/lodret scroll)

overflow: auto vil virke i alle browsere, men påvirker både
lodret og vandret scroll.
--
Knud

Fra : pepss

Dato : 26-08-03 15:46

"Knud Gert Ellentoft" skrev

> overflow-x: auto og overflow-y: auto
> vil kun virke i IE
> (vandret/lodret scroll)
>
> overflow: auto vil virke i alle browsere, men påvirker både
> lodret og vandret scroll.

tak det var lige det der skulle til!