hus OG have?
Fra : Jokum

Dato : 23-08-03 23:38

Hej,

Er jeg den eneste der synes denne nyhedsgruppe er en smule generel? Nu er
jeg personligt interesseret i at dyrke planter, men har ikke den fjerneste
interesse i gør-det-selv ting og bygge huse.

Der kunne godt ha' været 2 grupper for min skyld.. dk.fritid.have, og
dk.fritid.hus

Jeg siger bare dette fordi der ikke er andre plante eller havegrupper under
dk. Ihvertfald ikke hvad jeg ved af.

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 24-08-03 07:38

On Sun, 24 Aug 2003 00:38:21 +0200, "Jokum" <jokum@yahoo.com> wrote:

> [...]
>interesse i gør-det-selv ting og bygge huse.
>
>Der kunne godt ha' været 2 grupper for min skyld.. dk.fritid.have, og

Diskussionen har været oppe før. Og dengang tror jeg nok vi herinde blev
enige om at det fungerer fint med hus og have samlet. Gruppen er trods
alt ikke overlæsset med indlæg, det er stadig nemt at have et overblik.
Og folk er generelt rigtig gode til at bruge et fornuftigt subject så
man nemt kan springe over de indlæg man ikke gider læse.

Selv er jeg også mest til have-delen, men jeg kan da mærke at det
trækker sammen til et hus, så jeg følger efterhånden mere og mere med i
hus-indlæggene også.

>Jeg siger bare dette fordi der ikke er andre plante eller havegrupper under
>dk. Ihvertfald ikke hvad jeg ved af.

Dette er den eneste plante/havegruppe.

http://www.gartneriet.dk

Fra : Pia J

Dato : 24-08-03 08:27

"Jokum" <jokum@yahoo.com> wrote in message
> [...]
> jeg personligt interesseret i at dyrke planter, men har ikke den fjerneste
> interesse i gør-det-selv ting og bygge huse.

Du må nøjes med at læse gruppen i sommerhalvåret :) Jeg synes nemlig den er
meget sæsonbetonet, haveting om foråret, hus om vinteren.

:Pia