sd og ddr ram samtidigt?
Fra : M.I

Dato : 23-08-03 21:59

Hej NG

Hvis man anskaffer sig en pc med et bundkort (Asrock K7VM2), der har slots
til både sd og ddr ram, kan man så have begge typer samtidig, eller er det
enten eller?

Takker - M.I

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 23-08-03 22:34

> [...]
slots
> til både sd og ddr ram, kan man så have begge typer samtidig, eller

Generelt vil det være enten eller.

Men som jeg læser :

http://www.asrock.com/Drivers/Manual/ASR_UM/K7VM2_UM.pdf

afsnit 2.5 (side 9 i manualen) er det muligt, men fraråder at have
begge.

K7VM2 Ver. 3.0 kan kun tage DDR, iøvrigt :

http://www.asrock.com/Drivers/Manual/K7VM2-R30_UM_v31.pdf

igen afsnit 2.5 (side 11).

Mvh

Jan Holbo Rasmussen

Fra : Søren Andersen

Dato : 24-08-03 00:08

Man kan godt, men bør ikke. Sælg dine SD ram'er og køb mere DDR.
Det vil glæde både dig selv og en eller anden der står og mangler SD ram til
en ældre PC :)

Mvh.
Søren Andersen

Fra : "FalconMan©

Dato : 25-08-03 09:51

"M.I" <dursild@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> til både sd og ddr ram, kan man så have begge typer samtidig, eller er det

Hej M.I.

Tjaaa - hvis du lige skal af med dine SD-RAM og de er på 2 stk. 64 MB / 164
pins, så vil jeg da nok være interesseret i dem!

Mvh.

John

Fra : Kim Nielsen

Dato : 25-08-03 18:19