Skærme
Fijala 3554
xerox
Fra : Peter Holm

Dato : 23-08-03 17:00

Hejsa,

hvordan rengør jeg min nye Xerox XL775 Glass & Aluminium Design
Jeg er nysgerrig efter om glaspladen må rengøres med vindues-rens eller
lignende, eller om der er en overfaldebehandling på pladen der kan ødelægges
ved brug af den slags rengøringsmidler.

http://www.mag-monitors.dk/ i Danmark svarer tilsynelandende ikke på mails
med denne slags service-spørgsmål.

Peter Holm
phc@mail1.stofanet.dk

Fra : maximus922

Dato : 17-10-03 01:34

"Peter Holm" skrev d. 23-08-03 17:00 dette indlæg :
> [...]
eller
> lignende, eller om der er en overfaldebehandling på pladen der kan

Hej Peter,

Jeg er ret sikker på at du ikke har sendt en mail til mag-monitors.dk,
da disse mails kommer til undertegnede!
Og den type mails bliver der selvfølgelig svaret på! Men nok om det.
Der skal ikke bruges noget specielt rengøringsmiddel til disse Xerox
skærme med Glas på fronten. Det eneste du skal passe på, er at der ikke
kommer vand ned mellem glas og TFT panelet.

med venlig hilsen
Jimmy R / Product manager for MAG og Xerox i DK.

http://www.kandu.dk/

Fra : nok_dan2000

Dato : 08-04-04 07:52

Jeg har prøvet at forespørge på nedstående men det virker ikke! kommer
med server fejl i to uger.

http://www.mag-monitors.dk/kontakt.asp

http://www.mag.dk/kontakt.asp

Så kan jeg jo forespørge her det er nok hurtigere

Mag Monitor HD-772i har den AREC2MAGIC FILTER 6-layer coated glass som
forhandles her i Danmark

Med venlig hilsen

Dan

http://www.kandu.dk/