http://bledreng.dk/ ?
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 21-08-03 02:54

HI Nicolai nu plejer du jo at være åben om infatalismen - jeg har fuld
forståelse for hvis du ikke vil svare på dette .... men efter som
emnet har min interesse ..... men jeg fundered over hvor langt køre
man den ud - er det en del af - at have ble på blive skiftet osv. at
man rent faktisk også har aførring ....som spæde nu en gang har ?

beklager hvis jeg går for nært på hvorfor du selvføligt bare skal
negliere spørgsmålet - hvis det er det du føler mest for !
--
Mv.
Bo M Mogensen

As you look through my door-Deep into my room-Can you feel the mighty wall of power
It's waiting, waiting in the gloom-The distant shadows of forgotten champions
Those who live in me still-And will rise when we challenge and kill Born again -You'll be born again!!
Black Sabbat "Born Again-1983 " http://makeashorterlink.com/?D2BE52085

Fra : Fluffi

Dato : 21-08-03 10:30

Davs Bo.

Nu er Nicolai jo ikke den eneste infantilist her i gruppen, så jeg vil lige
tillade mig at svare på dit spørgsmål, selvom der ikke er et entydigt svar.

Infantilister er forskellige - heldigvis. Derfor vil du kunne finde nogen
der syntes at det er sjovt at have afføring i bleen, og nogen der syntes at
det er væmmeligt. Jeg skal da gerne indrømme at det er prøvet et par gange,
men lugten og rengøringen bagefter er altså ikke lige mig. Den opfattelse
deler jeg med mange infantilister.

Følelsen er derimod helt i top. Det er faktisk ret sjovt at fylde bleen op
med erstatninger (se http://www.bledreng.dk/article/articleview/16/1/3/), og
så kommer man jo udover lugtproblemet. Der er desværre stadig den besværlige
rengøring bagefter, men det må man jo tage med når man vil have det lidt
sjovt.

Fluffi

Fra : Nicolai

Dato : 21-08-03 22:21

Hej Bo,

On Thu, 21 Aug 2003 03:53:52 +0200, Bo M Mogensen
<chokmah@spamcop.net> wrote:

>men jeg fundered over hvor langt køre
>man den ud - er det en del af - at have ble på blive skiftet osv. at
>man rent faktisk også har aførring ....som spæde nu en gang har ?

Hvad man foretager sig og hvor langt man går, er der ligeså mange bud
på som der er infantilister. For nogle er det bleen alene der er en
fetich, mens andre bruger den til både #1 og #2.

Som Fluffi også har skrevet, så findes der bedre måder at få samme
følelse på, men som ikke lugter og er nemmere at vaske af - f.eks.
havregryn rørt op med lunkent vand og lidt madolie

/Nicolai
--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 22-08-03 01:21

On Thu, 21 Aug 2003 22:20:38 +0100, Nicolai <nicolai@spamcop.net>
wrote:

Hi Nicolai

>Som Fluffi også har skrevet, så findes der bedre måder at få samme
>følelse på, men som ikke lugter og er nemmere at vaske af - f.eks.
>havregryn rørt op med lunkent vand og lidt madolie

Hmm ok - ja det ....jeg prøver lige at få det på plads inde i hovedet
.....nu er jeg jo som bekendt hertro ...og der med følger de rjo som
mand - for de fleste en begejstring for bryster... men den adskilder
sig ved at ... denne begejsring er ikke erotisk som ....nu en kusse er
for at kald en spade en spade ...hetro mand ser nøgen kusse hetro mand
for lyst til at pule ...

men ved brysterne og hvis de ellers sider på en man sætter pris på
endnu bedre elsker ....så kan de altså gi en oplevelse af fred og en
fornemelse af at *komme hjem* ..... det er som hvis man ligger ved det
rigtige bryst så står retsen af tilværlsen hænd som et maridt man for
en kort bemærkning vågner fra og glemmer igen .... jeg ved godt jeg
vader på en tynd is her .... men det er egentligt sådan jeg oplever
mit private infantalisme ... det er sgu svært at sætte ord på - fordi
det er 99,7 % fornemelser og jo mere man prøver at forklare det for
sig selv eller andre for den sags skyld jo mere rod går der i den !

men jeg tror den del ag bevisthedens behov for aktualisering - handler
et eller andet sted om at have ligge i en uønsket foster tilstand
været uønsket spæd barn osv for så sener at få tysk i skolen - så
bliver verden nemt et sted af had afmagt og selvfosvar ....sådan
oplvede jeg det fra 0 til 35 år - ja så fik jeg jo hunden det
forandred alt !

men en af de største pasuer jeg erindre fra leden ved den tilværlsen
som de fleste der har haft tysk i skolen før eller sener føler... det
var b.la ved bryster .... jeg snakker i ring .... men er du lidt med
på hvad jeg mener - med min privat infantalisme ?
( fred tilgivelse ro forsvinde i en tankeløs spændningsløs fornemelse
af at være og det er ok )