Kabel nokia 3310 & software
Fra : Mikael Hansen

Dato : 22-08-03 22:51

Jeg har nu fået mig et kabel til min 3310 (50kr) www.kabelsalg.dk men kan
ikke få min software opdateret, jeg har prøvet NokTool18 sammen med en fil
http://homepage.ntlworld.com/danluik/3310%20v.%205.13%20C.zip (3310 Version
5.13 PPM C), er der nogen danske sider hvor man kan hente program/software ?

Mikael

Fra : Mikael Hansen

Dato : 22-08-03 23:00

ps. min software i min telefon er V 04.23.25-01-01.NHM-5.(c) NMP.

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 22-08-03 23:34

"Mikael Hansen" <mikael.hansen@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har nu fået mig et kabel til min 3310 (50kr)

Softwareopdatering kræver flash-kabel.

--
Kasper

Fra : Mikael Hansen

Dato : 22-08-03 23:40

Nokia 3310 / 3330 / 3410 F/M bus kabel er vel også et flash kabel er det
ikke ?
se her http://www.mobilkabler.dk/shop/grafik/produkter/8.jpg det er sådan et
jeg har købt.

Mikael

"Kasper Vibe Grevsen" <kaspervg@mail1.NOCAPSstofanet.dENMARk> skrev i en
meddelelse news:bi65p7$66d$1@sunsite.dk...

Fra : DonE

Dato : 22-08-03 23:56

Mikael Hansen skrev noget i stil med det her:
> Nokia 3310 / 3330 / 3410 F/M bus kabel er vel også et flash kabel er
> [...]

Nej
--

Venligst DonE
[Der findes ingen dumme spørgsmål, kun dumme svar!]

Fra : Mikael Hansen

Dato : 23-08-03 00:14

Hvad kabel skal jeg så ha fat i ?
Hvad er forskellen på de kabler er det ikke m-bus kabler begge to ?
d.v.s. det kabel til de ca 50 kr er bare et kabel der kan bruges til logo og
unlock ?
Men jeg kan godt læse noget fra min telefon med det kabel jeg har, men bare
ikke brænde ny software.
Jeg kan bare ikke lige forstå der er forskel på disse kabler, for de snakker
vel gennem m-bus begge to ?

Mikael

Fra : Mikael Hansen

Dato : 23-08-03 00:40

Måske er der en der har en tegning over et flash kabel ?
Så kunne man da selv lave et.

Mikael

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 23-08-03 09:34

> Måske er der en der har en tegning over et flash kabel ?
> Så kunne man da selv lave et.

Ja, google har alt det er bare i gang med at lede.
Flash-kablet tilsluttes (normalt) til parallelporten.
Anbefalede søgeord "nokia flasher", "dejan flasher"

God jagt.
Kasper

Fra : Ukendt

Dato : 23-08-03 09:41

"Mikael Hansen"

> Måske er der en der har en tegning over et flash kabel ?
> Så kunne man da selv lave et.

http://blight.dk/
der har de hvad du søger !

--