MS Windows
briani 27239
Motherboard Monitor !
Fra : Lasse

Dato : 18-08-03 13:24

Nogen der kan hjælpe mig med opsætningen af dette program?? Jeg kan
simpelthen ikke finde ud af det, og synes jeg har prøvet alt.

Mit bundkort er et Epox 8RDA3+ (nForce2 Ultra 400).

MVH
Lasse

Fra : Peter Holm

Dato : 18-08-03 13:51

Lasse wrote:
> [...]
> simpelthen ikke finde ud af det, og synes jeg har prøvet alt.
>
> Mit bundkort er et Epox 8RDA3+ (nForce2 Ultra 400).

prøv i

dk.edb.hardware.overclocking

der kender mange helt sikkert det program

/peter

Fra : steen

Dato : 18-08-03 15:43

du kan hente det på http://mbm.livewiredev.com/ google var min ven, jeg
søgte på mbm

mvh Steen

Fra : Peter Holm

Dato : 18-08-03 16:03

steen wrote:
> du kan hente det på http://mbm.livewiredev.com/ google var min ven,
> jeg søgte på mbm

men et par læsebriller kunne måske være DIN ven
Der belv spurgt om hjælp til opsætning af programmet, så mon ikke allerede
han havde det.

cheeers
peter

Fra : Søren Jensen\(9800\)

Dato : 18-08-03 16:29

">
> men et par læsebriller kunne måske være DIN ven
> Der belv spurgt om hjælp til opsætning af programmet, så mon ikke allerede
> han havde det.

cheeers
peter

Han kan da se hvad for nogle sensore han
der skal bruges til hans bundkort der der nummer under
http://mbm.livewiredev.com/mobolist.html

Hilsen Søren

Fra : Peter Holm

Dato : 18-08-03 21:46

Søren Jensen(9800) wrote:
> [...]
> peter
>
> Han kan da se hvad for nogle sensore han
> der skal bruges til hans bundkort der der nummer under

nåå ja *s*

Peter