MS Windows
briani 27239
tilbage
Fra : Jan Mejer Rasmussen

Dato : 16-08-03 08:46

I WinXP pro siger windows ofte "page has expired" når jeg vil bladre
tilbage.......mest når jeg er logget på en side emd password.....er der
noget man kan gøre?

Fra : Eliasen

Dato : 16-08-03 09:14

"Jan Mejer Rasmussen" <jamera@ofir.dk> wrote in message
> I WinXP pro siger windows ofte "page has expired" når jeg vil bladre
> tilbage.......mest når jeg er logget på en side emd password.....er der
> noget man kan gøre?

Det er nu mest af alt for din egen skyld det sker. Ofte ser du det i
forbindelse med din tur rundt på f.eks. netbank-sider. Hvis du har været væk
fra din maskine i 5 minutter med Explorer kørende, og der kommer en forbi
der ikke har noget at gøre på dine netbank-sider ville vedkommende kunne
bladre tilbage til de sider du havde kigget i. - og se indholdet.

--
Eliasen

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 16-08-03 09:31

Jan Mejer Rasmussen wrote:
> er der noget man kan gøre?

Typisk er der nogen 'tilbage' knapper på siderne. Ved at benytte disse i
stedet for IE's back funktion, kommer du rigtigt tilbage til den side du
ønsker...

--
Martin K