MS Windows
briani 27239
Program til at "låse" WinXP Pro!?
Fra : Studen

Dato : 16-08-03 01:11

Da jeg har ansvaret for ca.10 computere i en fritids- og ungdomsklub, søger
jeg (desperat) et godt program til at begrænse de små terroristers færden
rundt i computerne. Det optimale ville være et program, der tillod mig at
oprette en brugerprofil i windows, som de så skulle logge på, og som KUN
tillod dem at eksekvere genveje fra desktoppen. Dvs. INTET andet. Har prøvet
forskellige løsninger (Stormwindows, Deskman etc.), men det er ligesom om
ingen af disse programmer giver mig mulighed for det jeg beskriver. De kan
sgu altid stadigvæk slette et eller andet, eller rode med diverse
indstillinger. Det ville gøre mit liv utroligt meget lettere hvis mit ønske
kunne opfyldes, så det er der DU kommer ind i billedet. Fortæl mig venligst
hvilket program, der kan trylle for mig!

På forhånd tak

Studen

Fra : Remmen

Dato : 16-08-03 04:57

Har du prøvet Deep Freeze Pro? Det bruger vi på den skole hvor jeg arbejder.
Efter at have installeret det lovede jeg tre af rødderne sodavand hvis de
kunne lave bare en ændring på computeren som ikke blev ændret tilbage ved
reboot. De måtte gå tørstige hjem...

Du kan hente en 60 dages prøveversion på http://www.deepfreezeusa.com/

Lars

Fra : Leo E

Dato : 16-08-03 07:24

"Studen" <studen_@hotmail.com> wrote in message news:<bhjsq2$1fa3$1@news.cybercity.dk>...
> [...]
> kunne opfyldes, så det er der DU kommer ind i billedet. Fortæl mig venligst
> hvilket program, der kan trylle for mig!

Prøv det her: http://www.softheap.com/wlock.html
Leo

Fra : Studen

Dato : 17-08-03 01:25

Tak skal I have. Jeg skynder mig at tjekke dem ud. Håber jeg evt. må vende
tilbage hvis jeg ikke kan hit u af et?

Mvh

Studen