MS Windows
briani 27239
mangler efter virusscan
Fra : Alvin A. Bang

Dato : 15-08-03 21:24

NG
Efter at have kørt en virusscan på XP PRO var scannerprogrammet = symantec
"nød" til at slette 2 filer grundet virus. Den ene var "system32.exe" som
ligger i kataloget "system32". Nu får jeg en fejlmedelese hver gang jeg
booter. Hvor kan jeg finde denne fil ? jeg har søgt på diverse på Microsoft
hjemmesider uden held.

MVH

Alvin

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 15-08-03 22:14

"Alvin A. Bang" <alvinbang@bigfoot.com> skrev :

> [...]
>"nød" til at slette 2 filer grundet virus. Den ene var "system32.exe" som
>ligger i kataloget "system32". Nu får jeg en fejlmedelese hver gang jeg

Forhåbentlig ingen steder, for det er denne fil, der er virussen.

Den har lavet en ændring i regedit, som får Windows tl at tro, at
den skal være der ved opstart.

Søg efter system32.exe i start => kør => regedit og slet den.

Kig evt. i start => kør => msconfig => start om den skulle være
der, så fjern fluebenet.

Efter genstart så skulle fejlmeddelelsen så gerne være væk.
--
Knud

Fra : Alvin A. Bang

Dato : 16-08-03 11:33

Knud du er er gud.......nu virker alt som det skal...Tak