Skærme
Fijala 3554
Skærmbilledet ligger ned?!
Fra : Ole D

Dato : 20-08-03 01:32

Hejsa,

Skærmbilledet på min PC-monitor har pludseligt "lagt sig ned", - eller
rettere: er drejet 90 grader til højre?! Det var ikke mig, som arbejdede med
PC'eren, da det skete, så jeg aner ikke, hvad der udløste det. --- Hvordan
får jeg rettet billedet op igen...?

På forhånd tak for hjælpen,

Vh. Ole

Fra : iddqdATworldonline.d~

Dato : 20-08-03 02:40

Ole D wrote:
> [...]
> PC'eren, da det skete, så jeg aner ikke, hvad der udløste det. --- Hvordan

OK, jeg antager du køre MS Windows et eller andet.

Kig først efter et lille ikon nede ved uret der giver adgang til
grafikkort indstillinger, nok et rødt ATI logo eller et grønt/gråt
(mener det er sådan det ser ud) Nviida logo, og klik eller højreklik på
det og kig i menuerne.

Kan du ikke finde et sådanne ikon klik da på skrivebordet med den højre
musetast, uden at ramme et ikon eller noget, og vælg Egenskaber
(Properties). I vinduet som fremkommer vælg fanen
Indstillinger(settings) og knappen avanceret. Så kommer der et nyt
vindue med en masse faner, du kan formodentlig finde indstillingen der
et eller andet sted.

Held og lykke

Bruno

Fra : Ole D

Dato : 22-08-03 00:36

Mange tak for tippet! Det var lige præcis det, der skulle til...!

Mvh. Ole