Skærme
Fijala 3554
Samsung 959NF !
Fra : Lasse

Dato : 19-08-03 09:00

Hej, det er på tide jeg anskaffer mig en 19" igen.

Jeg har kigget på Samsung 959NF og mange skriver at den er kanon, den koster
også kun 2300 kr! Nogen der ved hvor man kan finde ordenlige billeder af
den, fra siden og front. Vil også gerne have mållene, kan ikke finde dem på
Samsungs hjemmeside.

MVH
Lasse

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 19-08-03 09:59

"Lasse" <lasse@business.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ordenlige billeder af den, fra siden og front. Vil også gerne
> have mållene, kan ikke finde dem på Samsungs hjemmeside.

her er den danske manual:
http://www.samsung.com/servlet/DownloaderServlet?path=/common/download/manual/Monitor/20021010142859_757NF_959NF_Danish.PDF&realname=757NF_959NF_Danish.PDF&country=HQ

(BxDxH)
468x458x493mm (med fod)

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : Lasse

Dato : 19-08-03 12:01

Jeg kan ikke åbne den.. Bruger Adobe 6, så det burde da virke...

Lasse

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 19-08-03 12:36

On Tue, 19 Aug 2003 10:00:21 +0200, Lasse wrote:

> Jeg har kigget på Samsung 959NF og mange skriver at den er kanon, den koster
> også kun 2300 kr! Nogen der ved hvor man kan finde ordenlige billeder af
> den, fra siden og front.

Der var et par (gif) billeder i html-manualen på CD'en der fulgte med min
959NF. Jeg har smidt dem her:
http://2105.dk/temp/959nf.zip [1.15 MB]

--
Lars