Skærme
Fijala 3554
V: Sony G520
Fra : Glenn Hagedorn

Dato : 15-08-03 10:48

Den 22-07 skrev jeg herinde fordi skriften på min sony skærm synede sløret
og uskarp med en blå skygge i skrift og tegn.
Jeg blev træt af skærmen og har nu modtaget et sprit ny skærm fra sony, og
opdager at min ny skærm er meget mere klar og skarp den blå skygge var ledt
min egen skyld sony's orginal strøm kabel drejer 90g ind mod skærm kablet
hvilket bevirket den blå skygge hvis man som jeg bruger BNC stik er der for
ledt afstand fra skærm kablet og den strømførende kabel, derfor bruger jeg
nu et uorginal strøm kabel.
Nu kunne jeg godt tænke mig at vide om der er andre der har opdaget deres
skærm med tiden er blevet mat jeg kunne selvføgelig justere kontrast og lys
men det er ligesom jeg har fået en hel anden noget flotere skærm billed, det
her er så flot at se på at man ligefrem kan blive afhængig af det.
Venligst Glenn.