hvorfor
Fra : gitte

Dato : 21-08-03 19:43

vises der lige et lille klip af den almene indskrevne html-side, inden selve
formatteringen vises ?

http://flexit-design.dk

eller rettere hvad har jeg gjort galt, jeg troede først det var fordi siden
blev sendt til WCW for verificering, så jeg slettede de henvisninger dertil,
men den gør det stadig.

Jeg er stadig i indlæringsstadiet ..

gitte

Fra : Martin Hintzmann And~

Dato : 21-08-03 21:09

gitte wrote:
> [...]
> blev sendt til WCW for verificering, så jeg slettede de henvisninger dertil,

Det er en fejl der kun er i Internet Explorer, som gør at den kort viser
den u-stylet html-side, når man bruger CSS @import reglen.

Du må ikke spørge mig hvorfor, men hvis du indsætter et script eller
link element i din head'er, så forsvinder det.

.... men sådan er der så meget med MSIE.

Hintzmann c",)

Fra : Torsten Lund

Dato : 21-08-03 23:17

Også kendt som "Flash of unstyled content"
http://www.bluerobot.com/web/css/fouc.asp

Såer du opdateret!!!

Venligst
//Torsten

Fra : gitte

Dato : 23-08-03 05:10

tusinde tak for Jeres svar .. det var også rart at få en henvisning til
hvordan problemet skulle afhjælpes.
gitte