Samsung SGH n500
Fra : Ukendt

Dato : 21-08-03 17:33

Nu håber jeg at der sidder nogen med et godt svar, Sider med en telefon ( se
subj.) Når jeg kører en unlock på den, melder programmet "unlock done" men
når jeg så smækker et simkort i og tænder den melder telefonen "System
Failure, Contact Provider " hvad er der galt ?

MVH.

Anders Skalsted
http://www.nokia-unlock.dk

Fra : Ukendt

Dato : 21-08-03 18:47

"Anders Skalsted - www.nokia-unlock.dk"

> [...]
> når jeg så smækker et simkort i og tænder den melder telefonen "System
> Failure, Contact Provider " hvad er der galt ?

fandt selv ud af det... fandt et lille prog