nokia 6100 med orange
Fra : Latz

Dato : 21-08-03 11:55

Hejsa allesammen!

Jeg har planer om at købe en 6100 med orange abonement.

ville bare høre om der var nogen der har haft problemer med at låse dem op??

/Latz

Fra : Per Sørensen

Dato : 21-08-03 11:57

Nej

--
Med venlig hilsen Per Sørensen
Email : djubi@djubi.dk

Fra : Latz

Dato : 21-08-03 12:01

Super :)

Fra : Latz

Dato : 21-08-03 12:03

Kan det gøres med koder fra gratisunlock.dk ??

Fra : NKSDK

Dato : 21-08-03 12:02

Hej Latz

Ingen problemer - har lige hentet en hos Merlin for ½ time siden og låst
den op. Det er en lækker lille telefon, og netop i dag får du den for
797 kr. hos ovennævnte. + 6 * 117 kr., selvfølgelig.

Køb den - i Den Blaa Avis står brugte 6100 til priser fra 1800 til 2400
kr.

Mvh

NKSDK

http://www.kandu.dk/

Fra : Latz

Dato : 21-08-03 12:39

Mange tak for tippet, jeg havde ik lige set tilbudsaviserne :)
nu jeg har oz lige været en tur i merlin ;)