3310 unlock?
Fra : Roar Hinrichsen

Dato : 21-08-03 08:58

hej er der nogen der kan fortælle mig hvor på nættet man kan få sin 3310
unlockt

Fra : DonE

Dato : 21-08-03 14:58

Roar Hinrichsen skrev noget i stil med det her:
> hej er der nogen der kan fortælle mig hvor på nættet man kan få sin
> 3310 unlockt

Der skal bruges kabel til den

--

Venligst DonE
[Der findes ingen dumme spørgsmål, kun dumme svar!]

Fra : Morten Dall

Dato : 21-08-03 15:42

"Roar Hinrichsen" <henriksen@danbonet.dk> skrev i en meddelelse
> hej er der nogen der kan fortælle mig hvor på nættet man kan få sin 3310
> unlockt

hvis du bord i nærheden af Nykøbing F. så kan jeg hjælpe dig.

mvh Morten Dall

Fra : Henning S. Christian~

Dato : 21-08-03 15:59

På sydfyn kan jeg

--
Tlf låses op - 75kr opdatering af software (Nokia) 75kr oplåsning og
opdatering samtidig 100kr incl aktivering af de ekstra menu'er på 3310

Fra : Esben Sunddal Hansen

Dato : 21-08-03 16:41

Tjek www.dkunlock.dk

Jeg kan i Ribe/Esbjerg

-------------------------------
· Esben Sunddal Hansen
· www.Fluii.dk

Fra : jimmy Poulsen

Dato : 21-08-03 17:39

jeg kan i Herning Karup Viborg egnen

Fra : Roar Hinrichsen

Dato : 22-08-03 15:32

Jeg bor i sønderjylland (ALS) så der er lidt langt

Fra : Th Frydensberg

Dato : 22-08-03 15:52

Roar Hinrichsen wrote:

> Jeg bor i sønderjylland (ALS) så der er lidt langt
http://www.dkunlock.dk/visamt.asp?amt=7

th