M55 unlock via http://key.westerna.org/
Fra : David

Dato : 20-08-03 19:30

Er der nogen der har prøvet dette?

Og hvis det virker er der så evt. nogen der er med på at få unlocket
deres? (man kan købe 10 unlocks for 10 euro)

mvh

David

Fra : René Rolighed Christ~

Dato : 20-08-03 19:55

"David" <wormie_fjerndette@alberg.dk> wrote in message
> Er der nogen der har prøvet dette?
>
> Og hvis det virker er der så evt. nogen der er med på at få unlocket
> deres? (man kan købe 10 unlocks for 10 euro)

Jeg har i hvert fald en S55 jeg gerne vil have lukket op for... Så hvis det
er noget der virker: "count me in"!

/Rolighed

Fra : Ivan G

Dato : 20-08-03 20:40

René Rolighed Christensen skrev:
> "David" <wormie_fjerndette@alberg.dk> wrote in message

> Jeg har i hvert fald en S55 jeg gerne vil have lukket op for... Så hvis det
> er noget der virker: "count me in"!
>
> /Rolighed

Ja hvis den funger til S55 er jeg også frisk...!!

Ivan G

Fra : Henrik Larsen

Dato : 05-09-03 11:09

......køb et datakabel & brug programmet Freesiemens.exe......så ka' du selv
låse fon'en op på 20 sek. !!!!! har selv gjort det med konens S55 !!

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 05-09-03 11:15

Henrik Larsen skrev:

>.....køb et datakabel & brug programmet Freesiemens.exe......så ka' du selv
>låse fon'en op på 20 sek. !!!!! har selv gjort det med konens S55 !!

Jaja, du behøver ikke svare på alle posts der omhandler unlocking af
disse telefoner, det indlæg du har svaret på er over 2 uger gammelt -
det er lang tid i "usenet-tid".

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din mobiltelefon.

Fra : Henrik Larsen

Dato : 05-09-03 11:37

Sorry......er vist lidt begejstret - første besøg på usenet!!

Jeg skulle jo nødig ende med at blive forfulgt af admin og deslige li' som
andre personer bliver det på Mobildebat.dk ......hi hi

/Henrik

Fra : Jess Møller-Petersen

Dato : 05-09-03 15:49

LOL

Fra : Jess Møller-Petersen

Dato : 21-08-03 16:23

Har fundet en i Odense som kan klare alle Siemens telefoner. Han skal kun
ha' 125 kr. for det, men der er en uges ventetid på koden.
Det eneste han skal bruge var EMEI-nummeret...

Fra : René Rolighed Christ~

Dato : 22-08-03 07:15

"Jess Møller-Petersen" <jess.moeller(fjern dette)@get2net.> wrote in message
> Har fundet en i Odense som kan klare alle Siemens telefoner. Han skal kun
> ha' 125 kr. for det, men der er en uges ventetid på koden.
> Det eneste han skal bruge var EMEI-nummeret...

Hvordan foregår sådan en unlock? Sælger han dig en kode du skal indtaste -
og voila? Eller skal han have fysisk fat i din telefon?

/Rolighed

Fra : Tim Hesthaven

Dato : 22-08-03 07:34

Nu føler jeg mig så godt snydt. Har for et par dage indbetalt det dobbelte
til unlockaarhus.dk og venter stadig på koden.

Mvh
TiM

Fra : helloo.dk

Dato : 22-08-03 10:31

"Tim Hesthaven" <timsonder@email.dk> skrev i en meddelelse
> Nu føler jeg mig så godt snydt. Har for et par dage indbetalt det dobbelte
> til unlockaarhus.dk og venter stadig på koden.

Har du betalt 250,- kr og ikke engang fået koden endnu??
Hvorfor besøgte du ikke Mobifix i Hasselager.. så var den lavet med det
samme...
Næste gang så ring til ham på 87389999.
Hilsen Dan

--
Fjerner simlåsen på de fleste telefoner
Se www.helloo.dk for mere info
ICQ#: 11143479

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 22-08-03 16:15

"helloo.dk" <dan@helloo.dk> skrev i en meddelelse
> "Tim Hesthaven" <timsonder@email.dk> skrev i en meddelelse
>
> Har du betalt 250,- kr og ikke engang fået koden endnu??

Hej Dan, jeg ved ikke om du kører et korstog, men
du løber i hvert fald med mange halve vinde efterhånden.

Der er 7-14 dages leveringstid på Siemens-koder,
hvilket vi naturligvis har oplyst inden bestillingen.

> Hvorfor besøgte du ikke Mobifix i Hasselager.. så var den lavet med det
> samme...

Jeg har lige talt med ham og han kan ikke levere eller unlocke
disse telefoner. Det kan vi, men desværre er der store omkostninger
forbundet med det.

--
med venlig hilsen
Unlock Århus - www.unlockaarhus.dk

Kasper Vibe Grevsen

Fra : René Rolighed Christ~

Dato : 23-08-03 07:37

"Kasper Vibe Grevsen" <kaspervg@mail1.NOCAPSstofanet.dENMARk> wrote in
message news:bi5c13$1eg$1@sunsite.dk...

> Der er 7-14 dages leveringstid på Siemens-koder,
> hvilket vi naturligvis har oplyst inden bestillingen.

Hej Kasper, hvordan kan det være at det tager så lang tid at få en
unlockkode? Jeg mener... Der er jo ikke ligefrem en langvarig produktion
forbundet!?! VW bygger mange Golf'er på den tid.

Cheers
Rolighed

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 23-08-03 09:31

> [...]
> unlockkode? Jeg mener... Der er jo ikke ligefrem en langvarig produktion
> forbundet!?! VW bygger mange Golf'er på den tid.

De skal først slås op hos Siemens og hvis kontakten
slår for mange op får de mistanke og så bliver han fyrret.

Nokia koder beregner vi selv og derfor er gennemsnitlig
leveringstid kun ca en time på dem.
Motorola koder leveres ligeledes hurtigt, fordi der er
mange personer der har adgang til disse databaser.

Fra : MobiFix - Aarhus

Dato : 26-08-03 09:49

"Kasper Vibe Grevsen" skrev
> Jeg har lige talt med ham og han kan ikke levere eller unlocke
> disse telefoner. Det kan vi, men desværre er der store omkostninger
> forbundet med det.

Korrekt citeret Kasper, men jeg nåede ikke at informere om at
MobiFix fra og med i morgen d. 27/8 også kan unlocke:
Siemens A50/A55/A56/C55/C56/M55/S55/SL55/SL5C/2128/1168
- på få sekunder
- i alle versioner
- uden at åbne telefonen.

--
John, MobiFix, Aarhus S/Hasselager. Tlf. 87389999

Fra : Tim Hesthaven

Dato : 26-08-03 11:00

> MobiFix fra og med i morgen d. 27/8 også kan unlocke:
> Siemens A50/A55/A56/C55/C56/M55/S55/SL55/SL5C/2128/1168
> - på få sekunder
> - i alle versioner
> - uden at åbne telefonen.

Bliver det gjort med kabel eller er det muligt at få koden tilsendt via
mail? Og hvad med prisen?

Mvh
TiM

Fra : MobiFix - Aarhus

Dato : 26-08-03 16:07

"Tim Hesthaven" wrote:
> Bliver det gjort med kabel eller er det muligt at få koden tilsendt via
> mail? Og hvad med prisen?

Det sker med en "clip" som f.x. denne:
http://www.simlockman.com/siemens.jpg
og ikke via mail.
Pris unlock Siemens: kr. 100 - 150, afhængig af model.
--
John, MobiFix, Aarhus S/Hasselager. Tlf. 87389999

Fra : David Holm

Dato : 22-08-03 08:02

Jess Møller-Petersen wrote:
> Har fundet en i Odense som kan klare alle Siemens telefoner. Han skal
> kun ha' 125 kr. for det, men der er en uges ventetid på koden.
> Det eneste han skal bruge var EMEI-nummeret...
Det lyder da fint... Har du en (web)adresse?

mvh

David

Fra : Jess Møller-Petersen

Dato : 22-08-03 14:47

Har en mailadresse, men har hørt lidt i krogene at han ikke er helt... Tja,
hvordan kan man formulere det: Han lover mere, end han kan holde.
Jeg skriver tilbage når der kommer noget: Om jeg så kan bruge det eller ej!
Det bliver omkring Fredag, skal nok lave et indlæg, endvidere har jeg lavet
et indlæg på Mobildebat.dk

Jess Møller

Fra : annougen2000

Dato : 27-08-03 13:29