pornostjerne guvernørkandidat
Fra : Andropov

Dato : 20-08-03 11:14

Porno-stjerne frister i valgkampagne

Støt Mary Carey i kampen om guvernørposten i Californien og få hende
på en date

Af mwr - 11:55 - 20. aug. 2003

Når man skal op mod 134 andre kandidater i et guvernørvalg og en af
dem er muskelbundtet Arnold Schwarzenegger, så kræver det noget ganske
særligt og i hvert fald en evne til at spille på de talenter man er i
besiddelse.

Det har pornostjernen Mary Carey indset og hun har nu tilbudt en date
med alle, der støtter hendes kampagne med mindst 35.000 kroner.

Fra : Thomas

Dato : 20-08-03 13:46

Det er derfor jeg elsker USA. Lækre blondiner med store babser i Stars
and Stripes-bikinier.

God Bless America.

VH

Thomas

Fra : Andropov

Dato : 20-08-03 14:00

Thomas skrev:

>Det er derfor jeg elsker USA. Lækre blondiner med store babser i
Stars
>and Stripes-bikinier.

Men der følger ikke sex med til de 35.000 kr. Så lidt meget at betale
for en amerikansk geisha.

Fra : PerX ...

Dato : 20-08-03 15:54

In article <df29e838.0308200213.3aaf546e@posting.google.com>,
andropov@ofir.dk says...
> Porno-stjerne frister i valgkampagne
>
> Støt Mary Carey i kampen om guvernørposten i Californien og få hende
> på en date

Skulle hun endelig vinde kan hun jo ikke nå at styre noget nå hun
heletiden skal ud og date - tsk tsk :)

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 20-08-03 17:33

Andropov <andropov@ofir.dk> skrev:

> Det har pornostjernen Mary Carey indset og hun har nu tilbudt en date
> med alle, der støtter hendes kampagne med mindst 35.000 kroner.

De er jo håbløst bagud derovre. Det havde Ilona Staller allerede gang i i
firserne. Hun skulle bare ikke have penge for det.

--
Mark