f-prot+odeiavir og W32.Sobig.F@mm
Fra : Michael Andreasen

Dato : 19-08-03 20:22

Er der nogen der ved hvorfor f-prot ikke vil stoppe ovennævnte?

Der er opdateret til nyeste sig. filer o.s.v..

Hvordan med den opens. viruskiller - vil den stoppe den?

--
Med Venlig Hilsen
Michael Andreasen

Fra : Heine Laursen

Dato : 20-08-03 09:32

"Michael Andreasen" <maskinen2000@hotmail.com> wrote in news:bhttda$o63$1
@sunsite.dk:

> Er der nogen der ved hvorfor f-prot ikke vil stoppe ovennævnte?
>
> Der er opdateret til nyeste sig. filer o.s.v..

Men har du opdateret til den nyeste version?

http://www.f-prot.com/download/download_fplinux_personal.html

Heine Laursen

Fra : Michael Andreasen

Dato : 20-08-03 09:48

"Heine Laursen" <gozar@myrealbox.com> wrote in message
> Men har du opdateret til den nyeste version?
>
> http://www.f-prot.com/download/download_fplinux_personal.html

av! Næææee kun signatur/macro filerne... Det havde jeg i farten ikke tænkt
på - jeg har også en ny BSD boks hvor det fungerer fortrinligt, så det kunne
måske være du har fat i noget af det rigtige..

jeg prøver

Mvh
Michael

Fra : Michael Andreasen

Dato : 20-08-03 10:21

"Michael Andreasen" <maskinen2000@hotmail.com> wrote in message
> [...]
kunne
> måske være du har fat i noget af det rigtige..

Ja! Det var det der skulle til... Jeg var så fokuseret på selve signatur
filerne at jeg helt glemte "hovedprogrammet"

Nu virker det og den har allerede filtreret 4 stk's bort

Tak for tippet

// Michael