skal vide noget om serverside validering, ~
Fra : ohrt

Dato : 19-08-03 19:27

Hej
Jeg har brug for noget basalt viden og sikkert også mere end det om
serverside validering. Hvis man f.eks har en form med inputfelter (navn,
adresse, postnummer, by, osv osv) og gerne vil lave serversidevalidering af
input og returnere brugeren til siden med input hvis der er fejl i det
indtastede.
Hvordan gør man, hvor finder man noget læsestof om dette.

Mvh
Jan

Fra : Christian

Dato : 19-08-03 19:45

"ohrt" <ohrt@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> indtastede.
> Hvordan gør man, hvor finder man noget læsestof om dette.

Et godt for tutorials om basics i asp er
http://www.w3schools.com/asp/default.asp
I den tutorial er der også et svar på dit spørgsmål.

Mvh.
Christian