Jeg har tænkt mig at give sagen videre til forbrugerklagenævnet !
Jens
"Gevaldi" <georg_valdi (at) hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:3f4238e9$0$83052$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> Jens S. Rasmussen <Jens@Elbaekhus(fjern).dk> skrev:
> > Jeg skal betale 470 kr. til Tele2 for at opsige en service, jeg
> > aldrig har modtaget.
>
>
> Det samme har jeg, og jeg har sendt dem en mail
> med følgende ordlyd:
>
> Til Tele2
>
> Jeg har dags dato modtaget Deres brev af 18. august
> 2003 og vil i den anledning bare lige nævne at det gebyr
> på kr. 470,- de skriver jeg vil blive opkrævet, ikke kan
> være rimeligt da I ikke har overholdt Deres leveringsaftale
> og det da slet ikke kan være i bindingsperioden, da den først
> kan træde i kraft ved opsætning og leveringen af Tele2 ADSL.
>
>
> Har jeg ikke hørt fra Dem senest om 14 dage (2. september 2003)
> vil sagen blive overgivet til:
>
> Teleankenævnet
> Nørre Voldgade 48, st.
> 1358 København K
> Tlf.: 33 18 69 00
> Telefontid mandag-fredag kl. 10-15
> E-mail: Teleanke@teleanke.dk
>
> ------------------------------------------------------------------------
>
> Jeg har haft kontakt til Teleankenævnet, og de stiller sig
> også ganske uforstående over for Tele2 fremgangsmåde.
>
>
> --
> /Gevaldi
> Har du mere end 4 linier i din signatur så læs her:
>
http://www.usenet.dk/netikette/signatur.html
> Find den rigtige ng her:
http://www.usenet.dk/grupper.pl
>