loggen som fosvandt.. postfix 1.1.13
Fra : John Hinge

Dato : 18-08-03 10:45

Da jeg af forskellige årsager (suspekt men fungerende configuration)
stadig kører med en postfix 1.x, opgraderede jeg den for nylig til en
1.1.13-2 som den rare mand, Simon J. Mudd leverer i fin .rpm udgave
Lige siden jeg gjorde det, har jeg ikke hørt så meget som et pip
fra postfix i mine daglige CRON mails, og det plejede ellers ikke
at skorte på meddelelser om dit og dat fra postfix..

Det eneste jeg gjorde var at rpm -Uvh'e den nye .rpm
Men pist væk er den daglige ævlebævle...

Er der tilfældigvis nogen som har en god ide om hvad jeg gør
for igen at få min log ? Den er rar at have, for bl.a at ku
se hvem som står og forsøger at bag'bumse' min mailserver..

Oh, OS er en Redhat 7.2 opdateret løbende via up2date

Jeg ville have spurgt på Simon's mailingliste, men bortset
fra annouce, som er på engelsk, har han kun spansk sprogede
lister, og mit spanske begrænser sig til 'Tequila' :)

--
John Hinge - shayera / .sPOOn. http://www.spoon.dvd-klub.dk
"You're basing your Pixie Farie on Vin Diesel ? I'll say it again..

Fra : Ivar Madsen

Dato : 20-08-03 19:32

John Hinge skrev Mandag den 18. august 2003 11:45 i dk.edb.system.unix:

> Er der tilfældigvis nogen som har en god ide om hvad jeg gør
> for igen at få min log ?

Jeg går udfra at du har fuld chek på hvad der er kommet af nye gældende .cfg
filer?

--
Med venlig hilsen Ivar Madsen

Der søger et link til gratis satelitbilder med hurtig opdatering efter bildet
er taget,,,

Fra : John Hinge

Dato : 21-08-03 05:51

On 20 aug 2003 Ivar Madsen was heard to say:

> John Hinge skrev Mandag den 18. august 2003 11:45 i
> dk.edb.system.unix:

> Jeg går udfra at du har fuld check på hvad der er kommet af nye
> gældende .cfg filer?

Med forbehold for at jeg blinkede en gang for meget, så så jeg ikke
noget odiøst ske medens rpm installerede.
Det der undrer mig er at 1.1.13 'bare' skulle være et bugfix som
fixer et muligt DoS exploit, men puf væk blev loggen.. Jeg må
prøve at lede igen..