Grav-dekoration til Sonjas ære stjålet af ~
Fra : Bo Warming

Dato : 18-08-03 09:06

Grav-dekoration til Sonjas ære stjålet af kirkens smagsdommere

Sonja der myrdedes af pædofili-spejderføreren, som alle havde holdt hånden
over, kunne godt lide løver, mener hendes forældre.

Det kan de huske noget om, så de har købt nogle stenløver til hendes
kirkegaards-gravsted - men menighedsrådet finder dem "divergerende" dvs
smagsløse, og har fjernet dem.

Historien er paralel til Vejle-kirken der nægter en rocker at have
HellAngel-symbol på gravsten.

Den døde er ligeglad, de pårørende har vi alle overfladisk sympati for -
næsten ingen andre end pårørende og turister kommer på de danske
kirkegaarde, hvis ikke der er soldyrker-kult kombineret med studerende
lektielæsnings-kult som på Nørrebros AssistensKirkegaard

Her har man givet op overfor levende syndighed - men små kristne hoveder i
provinsenkan lide at udstede forbud.

Vi bør ophæve loven om at man ikke må begrave folk i sin egen have.

Smittespredning til grundvand er overtro, idag.

Og menighedsrådsvalg bør kombineres med folkeafstemning om aktuelle
debatspørgsmål såsom om gravsteder skal censureres - så vil snerpede
mennesker vanskeligere blive valgt og der vil opstå større interesse om
kirke"demokratiet".

Nøgen-billeder og nøgne mennesker på kirkegaarde, bør politiet aldrig blande
sig i, dvs det vil gå overalt som os læserbrevsaktive nørrebroere har opnået
her - friheden vil sejre, for danskerne er et kristent folk og ikke et
lovreligiøst muslimsk folk.

Forældrene der ikke gad passe på deres Sonja mens hun levede, minder mig om
moderen ved barnevognen hvis baby-datter beundres af en forbipasserende og
hun siger "Så skulle du bare se de fotografier vi har derhjemme af hende -
der er hun meget sødere".

"Inden ¾ år er hun intet andet for ham end et smukt deklarationstema"
..Kynikerlægen om Hjalmar Ekdal sentimentalisme-livsløgn vedr sit netop døde
barn, i "Vildanden" af Henrik Ibsen.

" Life consists in what a man is thinking all day.
Ralph Waldo Emerson

--
Bo Warming
Bjelkes Alle 46, 2200 København N

Fra : slet 9CXST

Dato : 18-08-03 13:41

Der, lige der, hoppede kæden af Bo:

Hvordan i alverden kan du tillade dig at dømme forældrene til
barnet!

Adam.

Fra : Bo Warming

Dato : 18-08-03 14:01

"slet 9CXST" <claudio.karl.adam@9CXSTdirekte.org> wrote in message

> Der, lige der, hoppede kæden af Bo:

> Hvordan i alverden kan du tillade dig at dømme forældrene til
> barnet!

En dommer har magtmidler og dem anklagede hører dommen.

Jeg er magtesløs og Sonjas forældre er næppe på internettet, så jeg bruger
det af alle fra aviserne velkendte , aktuelle case

til at brainstorme om -
- og jeg gætter at når børn falder i hænderne på pædofilmordere er de ofte
forsømte og forældre har ikke vist interesse for deres gøren og laden, og
deres ensomhed gør dem lette ofre for en charmerende, børnevenlig affviger.

Det har jeg læst mange konkrete eksempler på, men min viden er selvfølgelig
usikker, og jeg regner med at læserne på denne ng har musikalitet nok til
ikke at lægge mere i mine formodninger, end teoretiseringen kan bære.

Fra : Jane

Dato : 18-08-03 20:14

Bo Warming skrev i <news:VY30b.63448$vM4.6684@fe12.atl2.webusenet.com>:

> laden, og deres ensomhed gør dem lette ofre for en charmerende,
> børnevenlig affviger.

Du kalder et barn som er hjemme fordi hun skal lukke en
håndværker ind for "ensom"?

> Det har jeg læst mange konkrete eksempler på,

Kom med links til sider med dokumentation på at børn som
er beordret af forældre til at lukke skortstensfejere og
varmeaflæserer og blikkenslagere ind er "ensomme" og har
lyst til sex med en voksen.

Jane

Fra : Bo Warming

Dato : 18-08-03 21:11

"Jane" <kkgnsdlkng@hotmail.com> wrote in message

> Du kalder et barn som er hjemme fordi hun skal lukke en
> håndværker ind for "ensom"?

Intetsteds skriver jeg noget i den retning

> [...]
> varmeaflæserer og blikkenslagere ind er "ensomme" og har
> lyst til sex med en voksen.

Intetsteds skriver jeg noget i den retning

Jeg teoretiserer uden dømmesyge om hvad kan tænkes.

Ingen ved noget sikkert.

Journalisterne serverer os en ret, beregnet på dømmesyge imod
"Skorstensfejern gik en tur" og kun det.

Krampagtigt og opfindsomt søger jeg en hypotetisk anden vinkel - alt er
muligt.

At der er ondt og godt i os alle, er jeg ret sikker på.

Medie-forenklingernes verden er beregnet på at skabe en myte om, at når børn
tvangsfjernes er det fordi de voksne eller en pædofilforbryder er dybt
uetisk. Jeg brainstormer i de retninger, der synes forsømt af medierne. Jeg
håber, at der kan sammenstykkes et billede af noget realistisk og
sandsynligt.
Staten, der ejer medierne, har altid en skjult bagtanke med sine
fordrejninger.

Fra : Bo Warming

Dato : 18-08-03 14:57

"slet 9CXST" <claudio.karl.adam@9CXSTdirekte.org> wrote in message
> Der, lige der, hoppede kæden af Bo:
> Hvordan i alverden kan du tillade dig at dømme forældrene til
> barnet!

Trådstartens overordnede ide, er at VI BØR IKKE HAVE EN MENING OM HVAD VI
IKKE HAR FORSTAND PÅ, og ytrngsfriheden mht sære påskrifter på gravsten og
dekorationer, er en kompliceret sag
Mest mener jeg, at alt bør være tilladt og de kristne smagsdommere, der har
stive ideer om hvordan en kirkegaard skal være indrettet, bør blande sig
udenom.
Men siden man ikke tillader at moderen opsætter pompøse løver, fordi den
dræbte datter elskede løver, så er det tænkeligt at der er noget speget i
sagen, og at de lokalkendte ikke har den store sympati med den myrdedes
pårørende.

Mange gange om ugen cykler jeg gennem Assistents Kirkegaard, hvor man i
70erne fik rasende tilråb når man cyklede, men nu gør alle det - min og
andres anarkisme har smittet. Gravfred er ikke et nutidigt fænomen.

Det er nok landets mest omtalte kirkegaard og den er snart en solbaderpark
og et verdsligt grønt område mere end noget andet.

Alligevel skrev netop MetroXpress(8aug03) at der er dele hvor der stadig
begraves mennesker og hvor man af hensyn til pårørende angriber de
solbadende for at være "asocialt egoistiske".!!
Kirkegaardschefen har nul jordforbindelse - der begraves stadig i alle dele
af kirkegaarden og da min fars urne sattes ned på vort familiegravsted for
få år siden var der ingen særlig ærbødighed fra parkens andre brugere i
nærheden - og min mor og mine søskende var da også ligeglade.

Smukke bare bryster er som smukke blomster, og få ser idag noget ukristeligt
eller erotisk ved at man vil være så solbrændt som muligt
-----------------
Lillemor (til den nøgent solbadende unge smukke Rikke) "Hvorfor tager du
egentlig altid solbad her, hvor alle kan se dig, i forhaven.
Bag huset kan du ligge i fred for nysgerrige blikke og ikke forarge nogen?
RIKKE: Jeg hader, når folk stiller spørgsmål, og så selv besvarer dem"

Optræde nøgen på scenen? Det synes jeg er usmageligt. Men hvis jeg var tyve
år og havde en fantastisk figur, ville det være kunstnerisk, smagfuldt,
patriotisk og en udviklende religiøs oplevelse. Shelley Winters

Uden er stort, ja eventyrligt mod til at ville sig selv i
guddommelig nøgenhed, når ingen til virkelig frigjorthed. Henrik
Pontoppidan

Kvindens nøgenhed er klogere end filsofiens lære. Max Ernst.

Unge damer i gennemsigtige bluser tror, de kan vinde slaget med deres to
batterier.Enhver artilleriekspert vil imidlertid kunne fortælle dem, at
ucamoufleret skyts er strategisk værdiløst. James Stewart

I dress for women -- and I undress for men. Angie Dickinson

Man skal aldrig give en kvinde noget, som hun ikke kan have på om
aften. Oscar Wilde

Fra : Jane

Dato : 18-08-03 20:17

Bo Warming skrev i <news:kQ40b.60885$gj2.52166@fe06.atl2.webusenet.com>:

> Mest mener jeg, at alt bør være tilladt og de kristne smagsdommere,
> der har stive ideer om hvordan en kirkegaard skal være indrettet, bør
> blande sig udenom.

Jamen så kan man jo vælge en kirkegaard der hører til et menighedsråd
som ikke er så kristent?

> stadig begraves mennesker og hvor man af hensyn til pårørende angriber
> de solbadende for at være "asocialt egoistiske".!!

Ja det er klamt når folk solbader nøgne så man ikke kan gå offentligt
uden at slippe for at se folks hud.

> Smukke bare bryster er som smukke blomster, og få ser idag noget
> ukristeligt eller erotisk ved at man vil være så solbrændt som muligt

Bare fordi noget ikke er ukristeligt kan det sagtens være både
uappetitligt usømmeligt og provokerende ubehageligt!

Jane

Fra : Bo Warming

Dato : 18-08-03 21:16

> Jamen så kan man jo vælge en kirkegaard der hører til et menighedsråd
> som ikke er så kristent?

ENKELT eller DOBBELT ENKELT går jeg ind for.
Lad folk vælge nærmeste kirkegaard og lad ingen blande sig ind i hvordan de
dekorerer.

> Ja det er klamt når folk solbader nøgne så man ikke kan gå offentligt
> uden at slippe for at se folks hud.

Har dine øjne en sygdom, så du får varigt ondt i dem, hvis du ser hud?

> Bare fordi noget ikke er ukristeligt kan det sagtens være både
> uappetitligt usømmeligt og provokerende ubehageligt!

Appetit, sømmelighed og provokation er ikke som mord, tyveri, bedrag noget
OBJEKTIVT

Der er rent smagsdommeri.

Derfor behøves ingen lov.

Folk med aversion mod kroppens naturlige smukke bjerglandskab, kan gå udenom
kirkegaard med nøgenbadning. Hvo r
svært kan det være?

Fra : Jane

Dato : 18-08-03 21:32

Bo Warming skrev i <news:5la0b.63312$fP6.6019@fe13.atl2.webusenet.com>:

> Har dine øjne en sygdom, så du får varigt ondt i dem, hvis du ser hud?

Min psyke har en indbygget blufærdighed og jeg vil gerne nøjes
med at nyde kærester nøgne, og forskånes for at opleve andre
nøgne eller i intime situationer. Samtidig vil jeg gerne have
ret til at nyde naturens dyr og planter i vores få grønne
områder, som jeg også har betalt for via skatten.

> Der er rent smagsdommeri.

Og så må folk smage hjemme, eller på eksempelvis nudist strande
hvor jeg så nok skal lade være med at komme. Eller de kan
vælge at bo i et land hvor der ikke findes love om feks
blufærdighedskrænkelser.

> Folk med aversion mod kroppens naturlige smukke bjerglandskab, kan gå
> udenom kirkegaard med nøgenbadning.

Nix for jeg har betalt for kirkegårdens natur i mine skattepenge,
og jeg nyder at gå ture på kirkegårde. Der er dejligt stille og
som regel ikke mange mennesker. Så kigger jeg på sten og læser og
forestiller mig de mennesker der boede i "min" by før mig. Hvis
jeg vil have uro og støj og mennesker der spiller bold og lufter
bidske køtere kunne jeg gå over i en offentlig park. Jeg vil da
også være sikker på når jeg engang kreperer at "hvilk i fred" er
en mulighed. Ellers skal jeg nok sørge for at komme og spøge!

Hvis du laver en park som jeg ikke har betalt for og kræver entre
istedetfor skat så kan medlemmerne for min skyld opføre sig som de
vil derinde (medmindre de mishandler børn og den slags). Det er at
betragte som en lejlighed i mine øjne.

Jane

Fra : Bo Warming

Dato : 19-08-03 05:07

> Min psyke har en indbygget blufærdighed og jeg vil gerne nøjes

Bluf(f)ærdighed er ikke noget samfundsgavnligt, som du skal belønnes for,
vel?
Det er snarere et psyke-problem a la hydro-fobi(vandskræk).

> [...]
> ret til at nyde naturens dyr og planter i vores få grønne
> områder, som jeg også har betalt for via skatten.

De naturligt solbadende har betalt skat og kan vel lige så godt ønske
påklædte forvist til reservater, hvis de også var intolerante.
Forbipasserende kan se den anden vej. Det må være løsningen. Vi skal alle
være her.
Flertalsdiktatur er for ondskabsfulde fremmed-kulturelle og ikke for
frisindede moderne EU-borgere.
Tyskerne har fornem naturist-kultur og det skader ingen.
Vi har mange nøgenstrande, og muslimbander har lemlestet brugerne, men
stålsat selvhævdelse hos bøsser-på-udkik-efter-bøsser eller hvem brugerne nu
ellers er, har vundet over de intolerante og over kommunens infame skilte om
at der skal lefles for koran-dikteret blufærdighed.
Det kan du få bekræftet af min ven Geoffrey Cain på 39626051, han bor nær
Bellevue-nøgenstranden og har fodret mig med oplysninger om udviklingen, som
min advokat brugte i byretten.

> Og så må folk smage hjemme, eller på eksempelvis nudist strande
> hvor jeg så nok skal lade være med at komme. Eller de kan
> vælge at bo i et land hvor der ikke findes love om feks
> blufærdighedskrænkelser.

Du mener vel ikke at hvis din holdning kun deles af 49%, så skal du
landsforvises?
Er lev-og-lad-leve syndigt i dine øjne?

> Nix for jeg har betalt for kirkegårdens natur i mine skattepenge,

Hippierne har også betalt.

> [...]
> også være sikker på når jeg engang kreperer at "hvilk i fred" er
> en mulighed. Ellers skal jeg nok sørge for at komme og spøge!

Store hunde bør slet ikke kunne avles, importeres, ejes i vort
Torneroseland. De er at sidestille med farlige våben.
Kamphunde har netop skambidt nabo(EB16aug03) - hegnet var ikke stærkt nok.
Vil man have sådanne, skal der være extremt sikkert højt hegn, og helst så
jeg totalforbud, for de bidske bæster medbringes til kampsituationer og ejes
nok alene til dette formål.

Fra : Jane

Dato : 19-08-03 16:16

Bo Warming skrev i <news:bhh0b.1326$PO5.814@fe06.atl2.webusenet.com>:

> Bluf(f)ærdighed er ikke noget samfundsgavnligt, som du skal belønnes
> for, vel?

Jeg har ikke bedt om *belønninger* blot at man respekterer min
evne og vilje til at bestemme selv. Respekt er vel ikke for
meget forlangt.

> Det er snarere et psyke-problem a la hydro-fobi(vandskræk).

Det er manglende ønske om at være en del af alting. Jeg er
da også den der sætter pris på hvis folk skændtes i privat
istedetfor offentligt, og dersom de vil besørge kan det ske
i dertil indrettede steder.

Det er ikke mig som har en fobi, snarere den som blotter sig
der har en trang til at blive begloet.

> De naturligt solbadende har betalt skat og kan vel lige så godt ønske
> påklædte forvist til reservater, hvis de også var intolerante.

Nævn bare en måde hvorpå det påvirker en solbadende at der er
en person i t-shirt indenfor synsvidde.

> Forbipasserende kan se den anden vej.

Ikke i en park hvor folk åbenlyst blotter sig overalt og ikke
diskret er bag nogle buske væk fra legepladser og bænke.

> Vi har mange nøgenstrande, og muslimbander har lemlestet brugerne

Skrub over i mudderet med den slags injurier.
Det har ikke En skid med koranen at gøre om jeg ønsker at
se på eksempelvis dig nøgen og om jeg ønsker at du skal have
ret til at se på mig nøgen.

> Hippierne har også betalt.

Og derfor har vi ret til at gå på kirkegården og overholde de
regler som menighedsrådet har nedsat over arealet.

Ligesom jeg ikke ville betale til Glistrup eller Hitler så ville
en imod menighesrådets regler vel heller ikke betale for at
opretholde et areal som ovenstående. Men dersom man vil betale
for noget man ikke kan udnytte fuldtud skal de da have lov til
at spilde pengene.

> Store hunde bør slet ikke kunne avles, importeres, ejes i vort
> Torneroseland. De er at sidestille med farlige våben.

Så du vil indføre tvangs slankekure for hunde?

Jane

Fra : Bo Warming

Dato : 19-08-03 17:35

"Jane" <kkgnsdlkng@hotmail.com.nejtak> wrote in message
> Jeg har ikke bedt om *belønninger* blot at man respekterer min
> evne og vilje til at bestemme selv. Respekt er vel ikke for
> meget forlangt.

Respekt må du optjene. Loven skal holdes, men andet har du ikke krav på.

> Det er manglende ønske om at være en del af alting. Jeg er
> da også den der sætter pris på hvis folk skændtes i privat
> istedetfor offentligt, og dersom de vil besørge kan det ske
> i dertil indrettede steder.

Larmende skænderier kan du i meget sjældne tilfælde få politiet til at
skride ind imod. Musik med mange decibel i sene nattetimer er de begyndt at
give små advarsler om. Alvorlige lugtgener kan du også få hjælp men ellers
må du leve med at folk er sig selv

"Hvis alle andre var som mig, så gik det nok til sidst
Men ingen andre er som mig, og det er meget trist"
(. Tante Sofie i "Folk og røvere i Kardemomme by")

> Det er ikke mig som har en fobi, snarere den som blotter sig
> der har en trang til at blive begloet.

Min søn har lige købt en dyr goretex-jakke der er smart og kan lide at
blotte den og blive begloet - so what?
Nøgenhed er lige så OK.

> Ikke i en park hvor folk åbenlyst blotter sig overalt og ikke
> diskret er bag nogle buske væk fra legepladser og bænke.

Hvis du virkelig har været uheldig at der var blottere på parkens lplæner
både foran dig, bag dig og til højre og tilvenstre, så køb skyklapper og
stir stift ned i asfalten så du ikke falder.

> Skrub over i mudderet med den slags injurier.

Da min forsvarsadvokat anførte disse facts med avis-artikel dato, afbrød
politianklager eller dommer ikke om at sådan videnskabelighed er forkert.(og
når sandt, er det ikke injurie)

> Det har ikke En skid med koranen at gøre om jeg ønsker at
> se på eksempelvis dig nøgen og om jeg ønsker at du skal have
> ret til at se på mig nøgen.

Koranen forlanger tildækning.

> Og derfor har vi ret til at gå på kirkegården og overholde de
> regler som menighedsrådet har nedsat over arealet.

Og på nævnte Assistents Kirkegaard har ingen kristelige begrænset folks
kropslige ytringsfrihed. Så medbring førerhund og blindfold dig, hvis du
skal igennem.

> Så du vil indføre tvangs slankekure for hunde?

Pitbuls og andre kamphunde - og helst også Schæfere bør ind under våbenlov,
mener jeg.

Fra : Jane

Dato : 19-08-03 18:05

Bo Warming skrev i <news:y8s0b.11267$%c2.379@fe10.atl2.webusenet.com>:

> Respekt må du optjene.

Hvorfor skal man ikke optjene manglende respekt istedet?

> Larmende skænderier kan du i meget sjældne tilfælde få politiet til at

Man behøver ikke larme så meget at politiet kan skride
ind for at være generende på en respektløs måde.

Eksempelvis havde jeg en ven der altid skulle fortælle mig
hvor dum hans kone var mens hun var der og det gjorde mig
så utilpas at høre på at jeg har fravalgt hans venskab.
Jeg aner ikke om konen var dum eller ej, men jeg vil ikke
høre på deres pesonlige opgør. Det er mangel på respekt
for mig at jeg skal overhøre den slags og det er mangel på
respekt for konen at jeg overhører det! Det rager ikke
politiet men "prisen" for deres opførsel er mit ubehag,
som jeg ikke var skyld i!

> hjælp men ellers må du leve med at folk er sig selv

Nej jeg kan heldigvis ophøre et venskab.

> Min søn har lige købt en dyr goretex-jakke der er smart og kan lide at
> blotte den og blive begloet - so what?
> Nøgenhed er lige så OK.

Nej nøgenhed medfører blufærdighedskrænkelse. Du skal
tænke på hvis du går nøgen rundt påtvinger du andre det
syn - det kan være andre som mig og dte kan være børn
som ikke bør se en fremmed nøgen mand.

> Hvis du virkelig har været uheldig at der var blottere på parkens
> lplæner både foran dig, bag dig og til højre og tilvenstre, så køb
> skyklapper og stir stift ned i asfalten så du ikke falder.

Hvorfor skal jeg pålægges en ekstra udgift?
Det er jo dem der gør noget ikke mig!
Det må da være dem der skal købe tøj.

> Koranen forlanger tildækning.

Da hverken du eller jeg så vidt jeg ved er tilhæøngere af
Koranen kan det umuligt have noget med Koranen at gøre at
jeg ikke vil se dig nøgen eller se dig pisse i et glas.

> Og på nævnte Assistents Kirkegaard har ingen kristelige begrænset
> folks kropslige ytringsfrihed.

Vi taler om offentlige parker og kirkegårde i al almindelighed
og his du kigger godt efter kan du finde et skilt ved diverse
indgange med "reglement" eller lignende hvor der står hvordan
du skal oføre dig og hvem der er myndighed over at udstede det
pågældende reglement.

Jane

Fra : Bo Warming

Dato : 19-08-03 18:41

> Hvorfor skal man ikke optjene manglende respekt istedet?

Vi siger så, at vi alle har tusind respekt-point ved fødslen og taber af
dem, når nogen blir sure over noget.OK?

Men lov er lov og du må se om politiet finder det vigtig nok at du ikke
tåler larmende snak og bare overkroppe - selv da 4 autonome demonstrerede
nøgne på Rådhuspladsen 1999 og gamle damer klagede, gad politiet ikke gøre
det mindste.

> Man behøver ikke larme så meget at politiet kan skride
> ind for at være generende på en respektløs måde.

Men festlige farverige DK har undertiden sjove fyldebøtter der larmer - lev
med det.

> [...]
> politiet men "prisen" for deres opførsel er mit ubehag,
> som jeg ikke var skyld i!

> Nej jeg kan heldigvis ophøre et venskab.

Netop Det er privatsag. Rager ikke fællesskabet og slet ikke vort politi der
kun skal stoppe knivstikkere og tyve og spritbilister.

> Nej nøgenhed medfører blufærdighedskrænkelse. Du skal
> tænke på hvis du går nøgen rundt påtvinger du andre det
> syn - det kan være andre som mig og dte kan være børn
> som ikke bør se en fremmed nøgen mand.

Jeg påtvinger ikke nogen at se på min grimme tykke mave - de kan se den
anden vej.

> Hvorfor skal jeg pålægges en ekstra udgift?
> Det er jo dem der gør noget ikke mig!
> Det må da være dem der skal købe tøj.

Du er den eneste asociale. DU har gjort dig blind for tidens udvikling mod
tolerance
Du hænger på selv at købe en førerhund.
Kun en g-string kan man påtvinge voksne, og ofte er der enighed om at også
det er unødvendigt.

> Da hverken du eller jeg så vidt jeg ved er tilhæøngere af
> Koranen kan det umuligt have noget med Koranen at gøre at
> jeg ikke vil se dig nøgen eller se dig pisse i et glas.

Muslimbander lemlester fordi de kræver koranoverholdelse på Bellevue, men vi
har sejret over de invaderende horder på dette lille punkt.
Bøsserne holder fanen højt og har mobiltelefon med så da kan alarmere politi
hvis ny helligkrigervold, og kommunens skilt om at nøgentilladelsen er
ophævet, er ignoreret af så mange, snerperne har givet op

Ingen har set mig pisse i et glas. Min kone blev lidt mops da jeg i haven
siddende og læsende avis, pissede på græsset et par meter fra hende, men hun
er venligt banket på plads og har indset dansk frisprogs overlegenhed.

> [...]
> indgange med "reglement" eller lignende hvor der står hvordan
> du skal oføre dig og hvem der er myndighed over at udstede det

Jeg citerede Metroxpress artikel om landets kendteste kirkegaard, Assistens.
Free styole her vil snart blive landsdækkende, håber jeg.
Muslimerne skal forstå at Danmark er et kristent land.

På Grundtvigs tid gik enker med blomster til mandens grav ugentligt - men
idag er der een sørgende for hver titusind park-brugere på mange
kirkegaarde.
Gravfred ved ingen hvad er, og det er godt.

Fra : Jane

Dato : 19-08-03 18:57

Bo Warming skrev i <news:M6t0b.4$GB2.0@fe10.atl2.webusenet.com>:

> Vi siger så, at vi alle har tusind respekt-point ved fødslen og taber
> af dem, når nogen blir sure over noget.OK?

Når du så møder en på gaden er du altså nødt til at udvise
respekt fordi du ikke kender ham/hende og ikke ved om
han/hun har mistet sine points. Derfor må du hverken blotte
dig eller pisse foran vedkommende.

Da du ikke kender hvilke personer som eventuelt vil gå in
parken være nødt til at moderere din opførsel.

> Men festlige farverige DK har undertiden sjove fyldebøtter der larmer
> - lev med det.

Nej tak. Afliv dem. Jeg har fået nok af fyldebøtter i mit
liv og bor tæt på en pub. Jeg er DØDTRÆT af at høre dem
synge "må man ha sin hund med i himlen" hver måned når der
er syngmed aften.

> Netop Det er privatsag. Rager ikke fællesskabet og slet ikke vort
> politi der kun skal stoppe knivstikkere og tyve og spritbilister.

Derfor må folk udfolde deres adfærd i privat atmostfære og
ikke gå rundt og skændtes og blotte sig i parker.

> Jeg påtvinger ikke nogen at se på min grimme tykke mave - de kan se
> den anden vej.

Så kunne jeg sprede giftgas i haven og du kunne bare trække
noget andet vejr? Du har jo masser af uforgiftede iltmolekyler
til din rådighed og jeg påtvinger dig ikke at indånde dem jeg
har tilsat miltbrand olign. eller?

> Du er den eneste asociale.

Det har intet med at være asocial at gøre. Jeg kan love dig
for at jeg kan være asocial både med og uden tøj på!

> Muslimbander lemlester fordi de kræver koranoverholdelse på Bellevue,

Jeg taler ikke om hverken den pågældende lokalitet eller den
pågældende religion. Du har ikke forklaret hvad koranen har at
gøre med et forhold mellem dig og mig i en park...

> Muslimerne skal forstå at Danmark er et kristent land.

Hvad mener du dog med at anmark er et kristent land? Tror du at
pågældende avis har særlig stor udbredelse i muslimske
kredse? Hvad hr muslimer at gøre med at jeg ikke bryder
mig om at se folks brystvorter?

> Gravfred ved ingen hvad er,

Jeg er sikker på du ikke har spurgt spøgelserne.

Jane

Fra : Bo Warming

Dato : 19-08-03 19:19

> [...]
> dig eller pisse foran vedkommende.
>
> Da du ikke kender hvilke personer som eventuelt vil gå in
> parken være nødt til at moderere din opførsel.

Nej jeg er ikke nødt. Det elfte bud siger DU MÅ IKKE BLIVE OPDAGET

Så jeg pisser i parker osv. Aldrig exhibitionistisk. Men værdsætter at nogen
ikke er bangebukse og at de ikke gider skjule det naturlige. Snerperne får
derved noget at tænke over - en folkeoplysning af Grundtvig-dimensioner.

> Nej tak. Afliv dem. Jeg har fået nok af fyldebøtter i mit
> liv og bor tæt på en pub. Jeg er DØDTRÆT af at høre dem
> synge "må man ha sin hund med i himlen" hver måned når der
> er syngmed aften.

Afliv dig selv eller flyt eller udvikl TOLERANCE

Hvis du har spændende livsindhold,lukker du ørerne for ligegyldigheder.

> Derfor må folk udfolde deres adfærd i privat atmostfære og
> ikke gå rundt og skændtes og blotte sig i parker.

Hvis danskerne er 33% skændende, 33% blottende, 33% snerpede, så må vi dele
årets dage op i 3 lige store dele og lade dem hver få deres vilje i en
trediedel af tiden.
eller vi kan bare lade det gå på bedste beskub med hensyntagen og VI SKAL
ALLE VÆRE HER, og ingen står over andre

"Hvis hele menneskeheden undtagen en havde et synspunkt, og den ene tænkte
modsat, ville menneskeheden have lige så lidt ret til at censurere mod den
ene, som han, hvis han havde magt, ville have ret til at censurere mod
menneskeheden. John Stuart Mill l806-l873

> [...]
> noget andet vejr? Du har jo masser af uforgiftede iltmolekyler
> til din rådighed og jeg påtvinger dig ikke at indånde dem jeg

Godt at ingen er så aflivningsmindede som dig.

> Det har intet med at være asocial at gøre. Jeg kan love dig
> for at jeg kan være asocial både med og uden tøj på!

Vær præcis

> Jeg taler ikke om hverken den pågældende lokalitet eller den
> pågældende religion. Du har ikke forklaret hvad koranen har at
> gøre med et forhold mellem dig og mig i en park...

Intet.

> Hvad mener du dog med at anmark er et kristent land? Tror du at
> pågældende avis har særlig stor udbredelse i muslimske
> kredse? Hvad hr muslimer at gøre med at jeg ikke bryder
> mig om at se folks brystvorter?

Se den anden vej.

> Jeg er sikker på du ikke har spurgt spøgelserne.

Der er sjældent belyst om natten på kirkegaarde - de kan more og skændes og
blotte sig da.
Snerpe-Jane kan næppe få politi med på sine korstog - hverken dag eller nat.

Fra : Jane

Dato : 19-08-03 19:33

Bo Warming skrev i <news:oKt0b.17406$AU2.1203@fe07.atl2.webusenet.com>:

> Nej jeg er ikke nødt. Det elfte bud siger DU MÅ IKKE BLIVE OPDAGET

Hvis du gemmer dig vil jeg påstå det er at moderere din
opførsel. Men hvis jeg ikke opdager dig er du jo også
så diskret at du ikke påtvinger mig synet så jeg er
fint tilfreds.

> Afliv dig selv eller flyt eller udvikl TOLERANCE

Afliv dig hvis du fortsætter på den her måde.

> eller vi kan bare lade det gå på bedste beskub med hensyntagen og VI
> SKAL ALLE VÆRE HER, og ingen står over andre

Eller man kan give hinanden frihed i den udstrækning at det
ikke berøver andre deres frihed. Det kaldes respekt og
hensyn.

> Godt at ingen er så aflivningsmindede som dig.

Det vil jeg tolke som et ja.

> Vær præcis

Jeg kan være asocial. Jeg kan være asocial med tøj på.
Jeg kan være asocial uden tøj på. Hvor præcist vil du have det?

> Intet.

Tak så hold koranen udenfor debatten når du indrømmer at
den intet har med sagen at gøre. Du kan overvjee om du
kan få muslimerne ud af tankerne på samme måde.

> Se den anden vej.

Indånd nogle andre iltmolekyler i din have næste gang jeg
får lyst til at sprede noget gas...

> Der er sjældent belyst om natten på kirkegaarde - de kan more og
> skændes og blotte sig da.

Jeg har aldrig mødt et spøgelse der både skændtedes og
blottede sig...

> Snerpe-Jane kan næppe få politi med på sine korstog - hverken dag
> eller nat.

Hvorfra kommer politiet? Samme sted som du fandt koranen?
Tror du at du øger min lyst til at snakke med dig ved at
du udviser manglende respekt og kalder mig øgenavne?

Jane

Fra : Bo Warming

Dato : 20-08-03 00:49

> Hvis du gemmer dig vil jeg påstå det er at moderere din
> opførsel. Men hvis jeg ikke opdager dig er du jo også
> så diskret at du ikke påtvinger mig synet så jeg er
> fint tilfreds.

Hvis jeg drejer armen op på nogen, eller med pistol i ryggen tvinger nogen
til at fjerne deres skyklapper, så anvender jeg tvang.

Ligesom i debatten om marmeladeglas til at beskytte ældre mod ulykker
forbundet med at gå til fjernt toilet om natten, så ER JEG ALDRIG ANBEFALER
AF TVANG

> Eller man kan give hinanden frihed i den udstrækning at det
> ikke berøver andre deres frihed. Det kaldes respekt og
> hensyn.

Jeg berøver ingens frihed, selv hvis jeg tissede i en kirkegaardspark mens
jeg stod i dit synsfelt.Du kan dreje hovedet så jeg ikke længere er i dit
synsfelt.Ligesom med porno i børnehøjde i butikker. Forældre kan lære deres
børn at lade være at kikke, hvis forældrene har fobi.

> Det vil jeg tolke som et ja.

Kristendommens ti bud nr 5 siger Du må ikke slå ihjel.
Hvorfor er du så anti-kristen?

> Jeg kan være asocial. Jeg kan være asocial med tøj på.
> Jeg kan være asocial uden tøj på. Hvor præcist vil du have det?

Heldigvis er der ikke mordlyst i dine trusler dennegang.

> Tak så hold koranen udenfor debatten når du indrømmer at
> den intet har med sagen at gøre. Du kan overvjee om du
> kan få muslimerne ud af tankerne på samme måde.

Muslimerne er kun i mine tanker, når jeg åbner avisen og læser om deres
vold.
Det bør manikke lukke øjnene for.

> Indånd nogle andre iltmolekyler i din have næste gang jeg
> får lyst til at sprede noget gas...

Dit giftgas-mordprojekt kan ingen forebygge ved at se den anden vej - din
tvang kræver indkøb af gasmaske, og er kriminel.

> Jeg har aldrig mødt et spøgelse der både skændtedes og
> blottede sig...

Du spammede om ikke-eksisterende, ukristelige fantasivæsener.Hvorfor?

> Hvorfra kommer politiet? Samme sted som du fandt koranen?
> Tror du at du øger min lyst til at snakke med dig ved at
> du udviser manglende respekt og kalder mig øgenavne?

Politi kommer ind i billedet hvis dansk lov overtrædes i alvorlig grad.
Koran kommer ind i billedet når man vil indføre ny forbud mod krænkende
afklædthed udover de hensygnende blufærdighedskrænkelsesforbud som dansk
politi stort set ikke spilder resourcer på i vore dage.
Selvom du er pige, må du leve med dansk frisprog
På usenet overskrides injurieloven ofte, dog aldrig af mig.
Ulovlige mordtrusler som Spøgefulde-Janes , er heller ikke mig.

Målet er ikke at smigre debatpartnere og lokke dem til dialog - målet er at
belyse det ontopic emne, som er nævnt i subjectline.
Er vi enige om at kristne bør ikke søge at indskrænke friheden på danske
kirkegaarde, ud over hvad alm lov gør.? ?
Krav om særlig gravfred er forældet. ? ?

Går man ind i en moderne park-kirkegaard, må man tåle "lugten i bageriet".

Fra : Jane

Dato : 20-08-03 01:08

Bo Warming skrev i <news:sEy0b.1082$yq6.709@fe08.atl2.webusenet.com>:

> Du kan dreje hovedet så jeg ikke længere
> er i dit synsfelt.Ligesom med porno i børnehøjde i butikker.

Så er det for sent fordi jeghar set.

> Kristendommens ti bud nr 5 siger Du må ikke slå ihjel.
> Hvorfor er du så anti-kristen?

Det er dig som påstår man kan lade være med at se noget
man har set, jeg forsøger med en analogi at forklare du
ikke kan dirigere din næse til hvilke luftmolekyler den
skal vige udenom hvis jeg spreder giftgas i din have.

> Du spammede om ikke-eksisterende, ukristelige fantasivæsener.Hvorfor?

Jamen så lav en debat om hvorvidt det er kristent at tro
på spøgelser. Kristne tror jo på sjæl og ånd så mon ikke
spøgelser er en slags mellemstation... Jesus måtte da
tvinge sine disciple til ikke at tro han var spøgelse
og da de vidste spøgelser ikke kunne spises spite han og
da spøgelser ikke kunne mærkes skulle en eller anden
stikke hånden i hans side... så de tidlige kristne måtte
da tro på spøgelser ihvertfald?

> Ulovlige mordtrusler som Spøgefulde-Janes , er heller ikke mig.

Hmnn skal jeg nu være et spøgelse? Buh!

> Er vi enige om at kristne bør ikke søge at indskrænke friheden på
> danske kirkegaarde, ud over hvad alm lov gør.? ?

Niksen. Men jeg vil være for at man oprettede nogle andre
alternative gravsteder som så kunne være frie for al
uønsket religiøs/kirkelig indblanding.

> Krav om særlig gravfred er forældet. ? ?

Niks. Døde har krav på at få lov at sove i fred uden at
skulle vækkes.

Jane

Fra : Bo Warming

Dato : 20-08-03 02:33

> Så er det for sent fordi jeghar set.

Det der giver dig disse græsselige øjensmerter - er det at have konstateret
at kvinder har brystvorter? Hvad skal hemmeligholdes?

Er skaden dobbelt hvis varighed af synsindtryk er dobbelt - jeg er
videnskabsmand og ønsker at se ALT - intet bør være dig fremmed, sagde de
gamle romere.

> [...]
> ikke kan dirigere din næse til hvilke luftmolekyler den
> skal vige udenom hvis jeg spreder giftgas i din have.

Analogien dur ikke.
Find på en bedre, hvis du mener du har en pointe..

> [...]
> da spøgelser ikke kunne mærkes skulle en eller anden
> stikke hånden i hans side... så de tidlige kristne måtte

Kvinde-logik?

> Hmnn skal jeg nu være et spøgelse? Buh!

Når du har fobi imod at være fuld, så er spøgefugl ved en flot præstation.
Jeg har 35861000 hvis du vil skræmme mig.

> Niksen. Men jeg vil være for at man oprettede nogle andre
> alternative gravsteder som så kunne være frie for al
> uønsket religiøs/kirkelig indblanding.

Jeg foreslår at den skatte-trængende stat indfører afgift på ligopbevaring.
Den første måned skal altid være i frysehus, og hvis sikkerhed for ikke
mord, så kan aske eller lig kules ned hvor folk synes det er smart, incl i
egen have.
Hvis troende brugere af en kirkegaard kan skaffe underskrifter fra
flertallet af folkekirkemedlemmer i sognet, så måske de skal have lov at
belemre samfundet med tabuer om gravfred.
Læger skal have lov at obducere så de kan få viden om hvad personen EGENTLIG
døde af - altid. Legmet er dødt kød og affektionsværdi er hvad Anders Peter
Johnsen kalder "sygelig fetichisme"

> Niks. Døde har krav på at få lov at sove i fred uden at
> skulle vækkes.

Mine forældre ligger på Assistens Kirkegaard. Hvis spiritistiske Spøge-Jane
har vække-evner, så betaler jeg godt for kort snak med Far eller Mor.
Du har afsveget Indre Mission?
Men når en ond ånd ryger ud, kommer en anden ind, siger Jesus.
Nissen flytter med?
Hvor overtroisk er du?

Fra : Jane

Dato : 20-08-03 10:13

Den 20 aug 2003 skrev du i news dk.livssyn.kristendom

> Det der giver dig disse græsselige øjensmerter

Du viser her at du ikke har læst mine indlæg. Eller også
kan du ikke læse. Det er vel nok synd for dig men hvis du
tror jeg gider lege støttepædagog tror du fejl.

> Analogien dur ikke.

JO den virker fint. Desuden påstår du i en anden tråd at
hvis jeg har set en traffik uheld så har jeg set det og
har pligt til at ringe efter ambulance så du HAR allerede
indrømmet man ikke kan lukke sine øjne...

> Kvinde-logik?

Tja hvis det er mandelogik at være så dum at hæge sig fast
i en spøgefuld kommentar i et indlæg og kræve den skal være
ontopic - så er det da heller ikke en skid ontopic med
alle dine tråde ihvertfald!

> præstation. Jeg har 35861000 hvis du vil skræmme mig.

Hvis du ikke forstår min kommentar ser jeg da ingen
grund til at spilde tid på at forklare dig den, få din moar
eller en støttepædagog til at hjælpe dig.

> [...]
> ligopbevaring. Den første måned skal altid være i frysehus, og hvis
> sikkerhed for ikke mord, så kan aske eller lig kules ned hvor folk

Forudsat de afleverer et depositum på hvad det som det vil koste
at fjerne liget igen - hvis nogen flytter ind i huset og skal
overtage haven har de vel ret til der ikke ligger skeletter
over det hele.

> Hvis troende brugere af en kirkegaard kan skaffe underskrifter fra
> flertallet af folkekirkemedlemmer i sognet, så måske de skal have lov
> at belemre samfundet med tabuer om gravfred.

Du mener at du undtagelsesvis vil lade en gruppe mennesker
få lov til selv at bestemme over deres egen grund? Orv!
Må jeg så også selv bestemme om jeg vil have græs eller
asfalt på min have?

Tænk sig at et menighedsråd kunne få lov til at have et
reglement for sin gravplads ligesom en boligforening
kunne have et reglemeent for sine festlokaler... er
du nu sikker på du ikke vil forbyde dem denne frihed?
Det ligner jo slet ikke dig at give dem ret til noget.

> Hvor overtroisk er du?

Hvis du blir ved med at ævle kan jeg da godt finde på
endnu mere overtro at putte i ... lad mig nu se der var
noget om numerologi i tv i går...

Jane

Fra : Bo Warming

Dato : 20-08-03 10:42

> Den 20 aug 2003 skrev du i news dk.livssyn.kristendom

> Du viser her at du ikke har læst mine indlæg. Eller også
> kan du ikke læse. Det er vel nok synd for dig men hvis du
> tror jeg gider lege støttepædagog tror du fejl.

Så forklar - lykkes læsning ikke, er der ofte fejl hos begge parter

> JO den virker fint. Desuden påstår du i en anden tråd at
> hvis jeg har set en traffik uheld så har jeg set det og
> har pligt til at ringe efter ambulance så du HAR allerede
> indrømmet man ikke kan lukke sine øjne...

Der er afgørende forskelle mellem om liv står på spil
hhv om problemet kan klares ved at dreje hovedet væk - og pøser du giftgas
ind i min have, kan jeg dø før jeg når at bevæge lungerne væk.

> Tja hvis det er mandelogik at være så dum at hæge sig fast
> i en spøgefuld kommentar i et indlæg og kræve den skal være
> ontopic - så er det da heller ikke en skid ontopic med
> alle dine tråde ihvertfald!

Vupti - nu slår jeg to fluer med et smæk og behager OT-tosserne der har ondt
af vor flirt

Som en vanvittig mand, der udslynger gløder, pile og død, er den, der sviger
sin næste og siger: "Jeg spøger jo kun." Salomons Ordsprog. Det
Gamle Testamente

> Hvis du ikke forstår min kommentar ser jeg da ingen
> grund til at spilde tid på at forklare dig den, få din moar
> eller en støttepædagog til at hjælpe dig.

Du der skrev er lissom den nærmeste til at dechifrere

> [...]
> at fjerne liget igen - hvis nogen flytter ind i huset og skal
> overtage haven har de vel ret til der ikke ligger skeletter

Du har ret, en tinglyst servitut er sagen.Og det er blevet nemt og billigt
på det sidste.

> Du mener at du undtagelsesvis vil lade en gruppe mennesker
> få lov til selv at bestemme over deres egen grund? Orv!
> Må jeg så også selv bestemme om jeg vil have græs eller
> asfalt på min have?

Pengene ligger bedst i borgernes lommer, og havearkitektur afgøres af ejer.

> [...]
> du nu sikker på du ikke vil forbyde dem denne frihed?
> Det ligner jo slet ikke dig at give dem ret til noget.

Hverken du eller Anders Peter Johnsen har kunne finde belæg for digt om at
jeg ønskede tvang mod nogen, vedr tis-i-bæger projektet.
Menighedsråd har DESVÆRRE magt de misbruger vedr sømmeligt design af
gravmæler.
De bør indse som indianerne om prærien "Vi har resourcerne til låns fra vore
efterkommere" og skal overlade i god stand - dvs sådan så de gør mest mulig
gavn for flest mulig nutidige og fremtidige danskere.
Og selvfølgelig skal mødre have lov at sætte løver på den myrdede datters
gravsted, og når kristendom idag omfatter rocker-satanist-afvigere, så må de
have lov at bruge ethvert symbol eller tekst, der ikke skaber meddelagtighed
i voldsforbrydelse, fx en bombeopskrift.
Liesom hegn ikke må skygge for meget, må gravsten ikke lege babelstårn.

> Hvis du blir ved med at ævle kan jeg da godt finde på
> endnu mere overtro at putte i ... lad mig nu se der var
> noget om numerologi i tv i går...

Dit smagsdommeri om at jeg ævler, bør ikke hindre dig i at skrive hvad du
mener, intet andet end hvad du mener og evt alt hvad du mener - om gravfred.
Ikke overtro du bare vil provokere med.

Fra : Jane

Dato : 20-08-03 11:34

Bo Warming skrev i <news:EeH0b.10740$zC4.7404@fe13.atl2.webusenet.com>:

> Hverken du eller Anders Peter Johnsen har kunne finde belæg for

Bevisbyrden for at overbevise os om at du har ret påhviler
dig, tro endelig ikke at den der tier samtykker.

Jane

Fra : Bo Warming

Dato : 20-08-03 12:28

> Bevisbyrden for at overbevise os om at du har ret påhviler
> dig, tro endelig ikke at den der tier samtykker.

Anklager har bevisbyrde

Når du og Anders anklager mig for at have skrevet noget absurd, så bør I
copypaste

Hverdagsjura for begyndere.

Straffen er dog kun at I mister troværdighed

Nyrnbergdomstol var militær og ikke juridisk og beviser ikke den påståede
tyske skyld.

Ganske vist fingeredes forsvarsadvokatur men ordentlig retspleje gjaldt
ikke - Men Anders er troende mht at hans fjendebilledereligion er SANDHEDEN.
Lær ikke af ham

Fra : Jane

Dato : 20-08-03 12:36

Bo Warming skrev i <news:PTI0b.6633$yq6.2649@fe08.atl2.webusenet.com>:

> Anklager har bevisbyrde

og det er dig som anklager det nuværende system...

Jane

Fra : Bo Warming

Dato : 20-08-03 13:16

> og det er dig som anklager det nuværende system...

HVAD anklager jeg HVEM for? Vær præcis.

Du citerer mig for hvad jeg aldrig har sagt.

Lissom Anders da han citerede mig for at have erkendt dom for jødehad, hvad
var hans hallucination, hvilket han da også trak tilbage.

Naturligvis bør du ikke opdigte stalinistiske udsagn , og lyve at jeg har
sagt sådan, og så ikke være i stand til at copypaste det der inspirerede dig
til din løgn.

Du tror at min generelt anklagende holdning gør mig "frit bytte" mht at
blive løjet om?

Fra : Jane

Dato : 20-08-03 20:00

Bo Warming skrev i <news:MuJ0b.12331$zC4.10325@fe13.atl2.webusenet.com>:
> HVAD anklager jeg HVEM for? Vær præcis.

Du anklagede eksempelvis det nyværende system af kloakker og
toiletter og sagde marmeladeglas er bedre.

Du anklagede eksempelvis den nuværende norm om opførsel
på kirkegårde og syntes det var bedre at man havde lov
til at rende nøgen rundt og blotte sig.

> Du citerer mig for hvad jeg aldrig har sagt.

Du ligner fuldstændig den Bo Warming som postede de indlæg
om urin og tis og plejehjemsbeboere... I må da bestemt
forvente at man forveksler jer når i vælger at være så ens.

> Naturligvis bør du ikke opdigte stalinistiske udsagn , og lyve at jeg
> har sagt sådan, og så ikke være i stand til at copypaste det der
> inspirerede dig til din løgn.

Jeg syntes jeg udemærket er i stand til at bevise det er dig
som anklager det nuværende system for ikke at være godt nok,
og du anklager os for ikke at være i stand til at se din
genialitet når vi ikke forstår hvorfor man skulle opgive at
have toiletter på plejehjem...

Men du er da velkommen til at melde mig, for det kunne være
sjovt at se hvordan sådan en injurie retssag ville udvikle
sig den slags retssager har jeg nemlig ikke prøvet før.

Jeg forstår ikke hvorfra Stalin kom ind i billedet, men
det er måske lidt som din Koran-mani.

Jane

Fra : Andreas Falck

Dato : 20-08-03 20:21

Jane kkgnsdlkng@hotmail.com.nejtak skrev dette:

> [...]
>
> Du anklagede eksempelvis den nuværende norm om opførsel
> på kirkegårde og syntes det var bedre at man havde lov

Og hvad i al verden har alt dette dog med kristendom at gøre!

Prøv at find en anden gruppe til jeres latrinære snak

FUT dk.admin.netmisbrug

Fra : Bo Warming

Dato : 20-08-03 20:46

"Andreas Falck" <dewnull@dewnull.invalid> wrote in message

> Og hvad i al verden har alt dette dog med kristendom at gøre!
>
> Prøv at find en anden gruppe til jeres latrinære snak

Vedr det jeg svarer på, så har Andreas Falck ret i at Andreas Falck ikke
skriver noget som helst om kristendom.

Da han ved at stikke sit strudsehoved i en filterbusk har afskåret sig fra
at læse tråden, kan han ikke udtale sig om dens høje grad af
ontopic-indhold.

Fra : N/A

Dato : 26-08-03 14:43

Fra : N/A

Dato : 26-08-03 14:43

Fra : N/A

Dato : 26-08-03 14:43

Fra : Bo Warming

Dato : 26-08-03 14:43

"Ole Helms" <-nospam-ole.helms-x@tdcadsl.dk> wrote in message
news:3f494086$0$5167> Nu er der jo ingen der ejer nyhedsgrupperne. De burde
jo være til glæde for
> [...]
> Men når du og andre gebærder jer som ejere og fylder grupperne op med
> utallige, uigennemtænkte indlæg dagligt, så falder værdien af abonnementet
> unægteligt. Det er mig mildest talt ubegribeligt, at nogen kan mobilisere
et
> så stort storhedsvanvid i det desperate håb om at blive læst. Tro mig, så
> megen genialitet fostrer ingen dagligt.
> Var det ikke en idé at lave din egen lokalradio med talkshows og
> paneldiskussioner? Skulle du løbe tør for ideer, kan du jo bare
genudsende -
> det er der såmænd ingen, der vil opdage.

Siger biblen ikke SÆT EJ DIT LYS UNDER EN SKÆPPE?

Siger www.usenet.dk noget om krav om BESKEDENHED?

" Kun de sølle er beskedne - de dygtige fryder sig ved gerningen.
Goethe

"Beskedenhed er kunsten at se ydmyg ud, når man fortæller folk, hvor dygtig
man er. Lee Jackson

"En god opdragelse består i at man skjuler hvor højt man sætter sig selv.
Marie von Ebner-Eschenbach

"Good breeding consists in concealing how much we think of ourselves and how
little we think of other persons. Mark Twain

"Hver gang man udretter noget, skaffer man sig en fjende. Man skal forblive
middelmådig for at være populær. -Oscar Wilde

"Modesty died when clothes were born.Mark Twain

"The more you let yourself go, the less others let you go.Friedrich
Nietzsche

"Ved beskedenhed udslettes nogle af de bedste intellekter. Nietzsche

" Beskedenhed og ærgerrighed finder man aldrig sammen. Beskedenhed er
sjælens ligegyldighed og bekvemmelighed, ærgerrigheden derimod er virksomhed
og glødende iver. La Rochefoucauld

"I am not a man. I am dynamite".FriedrichWilhelm"Sperman"Nietzsche

Fra : Bo Warming

Dato : 20-08-03 20:26

> [...]
>
> Du anklagede eksempelvis den nuværende norm om opførsel
> på kirkegårde og syntes det var bedre at man havde lov

Jep, De forargede kan se blufærdigt ned. Ingen har bedt om deres
masochistisk-forargede stirren.

> Du ligner fuldstændig den Bo Warming som postede de indlæg
> om urin og tis og plejehjemsbeboere... I må da bestemt
> forvente at man forveksler jer når i vælger at være så ens.

En russisk landsby skulle rapportere folketælling til Stalin og sendte
navneliste.
Stalins embedsmand svarede tilbage "På listen står en hr. Ivan Pavlovski på
både første og sidste side, er de identiske"
Borgmesteren svarede tilbage at de begge var nu underkastet tortur, og den
ene havde tilstået at være identisk.

BW og BW er stolt af at bære identiske og have skrevet om "urin og tis" som
Jane så ordrigt beskriver det.
Gå tilbage i tråden og erfar hvad du citerede mig/os for som aldrig var
skrevet af mig/os.

> [...]
> og du anklager os for ikke at være i stand til at se din
> genialitet når vi ikke forstår hvorfor man skulle opgive at

Siger du "genialitet"? - tja, hvis du mener det, så er det vel rette
betegnelse.

" Is insincerity such a terrible thing? I think not. It
is merely a method by which we can multiply our personalities."Oscar Wilde

Fra : Jane

Dato : 19-08-03 22:57

Bo Warming skrev i <news:bF%%a.55467$fP6.9328@fe13.atl2.webusenet.com>:

> Grav-dekoration til Sonjas ære stjålet af kirkens smagsdommere

Desom der er flere som har kommentarer til hvorfor det ikke
hører til i kristendom gruppen at debattere hvad der er
pænt på en kristen kirkegård og hvordan man skal opføre sig
på en kristen kirkegård, skal jeg da gerne oplyse jeg har
stadig ledige pladsser i hotmails "bloker for spam" filter.

Jane - der har travlt med at blokere for fremtidige mails