Fejl oversættelse.
Fra : Is

Dato : 16-08-03 20:18

Hej
Jeg forsøger mig med noget medlemsliste på en hjemmeside (database Access)

Side med listen er ok, side med form for indskrivning af medlemmer er ok,
denne form har jeg så udbygget til opdatering, ved at indlæse de oplysninger
der er på medlemmet via et medlems id, denne indlæsning er også ok, men når
jeg vil opdatere får jeg følgende fejl :
---
alt ok hertil linje 49
Response object error 'ASP 0156 : 80004005'

Header Error

/testbeta/opdater.asp, line 122

The HTTP headers are already written to the client browser. Any HTTP header
modifications must be made before writing page content.

---

Alt ok er noget jeg bare har sat ind for at se at dertil kommer jeg .

Teksen i linje 122 er:

---

Response.Redirect ("listen.asp")
---

men den er præcis den samme som den indskrivning der virker, så det er vel
ikke det der er fejlen.

Men hvad betyder det sidste?? (jeg er ikke ret god til Engelsk) og hvad kan
jeg ændre for komme af med fejlen ??

--
Venlig hilsen
Erik Isager

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 16-08-03 21:00

Is" <detteerminnewsgruppemailadresse1@get2net.dk> wrote in message

> [...]
header
> modifications must be made before writing page content.

Prøv at læse her

http://asp-faq.dk/article/?id=48

--

Mvh / Regards