Knoppix
Fra : Knoppix User

Dato : 16-08-03 18:02

Hej Ng
jeg har fået en knoppix cd som jeg har instaleret på min bærbar, da det
er den leteste måde at få debian instaleret på en bærbar med sis.
Men jeg har nogle spørgsmål, og det ene er at når jeg køre Knoppix som
live cd virker eks www.tv2.dk med java under spild godt nok. Men når jeg
køre den fra HD virker det ikke, og der er plug-in i begge tilfælde.
hvad gør jeg galt. og jeg har lidt problemer med min apt sources.list
der er vist fejl i den da den henviser til noget med derv E er der nogen
der har en god sources.list jeg kan få. også da alle er på tyske htp.
p.s min knoppix er den danske knoppix.
på fordhånd tak.