Unlock 3510i
Fra : Kennet Sørensen

Dato : 16-08-03 15:57

Hey
Jeg har prøvet at unlocke en 3510i fra www.gratisunlock.dk og med et program
som hedder DCT4 Calculator 1.4 men det mislykkes.. den vil ikke unlockes..
har prøvet 4 gange nu. uden held.. og det er med telia express.. hva kan
problemet være ?

Fra : joker

Dato : 16-08-03 16:14

Hej Kenneth

Jeg vil anbefale dig at bruge en betalings tjeneste i stedet, da du
ellers ikke kan forvente nogen service/support

http://www.kandu.dk/

Fra : Preben Christensen

Dato : 16-08-03 23:27

Problemet kan være du ikke tager simkortet ud når du unlocker nu har jeg
unlocket 12-15 stykker uden problemer via
http://www.gratisunlock.dk/Unlock.asp

Hilsen Preben

Fra : Kennet Sørensen

Dato : 17-08-03 17:20

arhh.. det gjorde jeg ikke... men kunne ikke få menuen frem uden simkort..