Outlook skal hente mails fra Hotmail
Fra : k

Dato : 16-08-03 09:56

Jeg ved, at det er muligt at få Outlook til at hende mails fra en
Hotmail-adresse - den gør det allerede fra 1 af mine 2 Hotmailadresser.

Men der er komplet umuligt, at få den til at hente fra en Hotmail-adresse
mere.

De 2 opsætninger er fuldstændig ens - altså lige bortset fra selve adressen.

Og der er ikke forkert brugernavn og password.

Er der begrænsninger til en enkelt Hotmail-adresse i Outlook?

//Knud

Fra : pre

Dato : 16-08-03 12:40

Outlook2002 kan sættes til at hente "mange" HTML mails fra en Hotmail
adresse. Det er væsentligt at mail-adresserne er absolut forskellige.
pre