I hvilket TV-program var det nu ?
Fra : Jeannie Kristensen [~

Dato : 16-08-03 08:15

Hej!
I et dansk TV-program sleb (den kvindelige?) håndværker på en pudset
væg, med en specielt børste/klinge. Det var på en ujævn/ru væg,
hvorefter den vist nok blev pudset jævn (og der blev sat fliser op?).

Jeg vil se hvad det var hun? brugte, fordi vi har en puset væg, som er
"sprøjtepudset" , så overfladen er ru og klumpet. Den vil jeg gerne have
slebet jævn, så den kan blive pudset nogenlunde glat bagefter.

Håber at I kan hjælpe.

--
Hilsen Jeannie Kristensen

Fra : Nette

Dato : 16-08-03 17:35

"Jeannie Kristensen [4700]" skrev i en meddelelse
> [...]
> væg, med en specielt børste/klinge. Det var på en ujævn/ru væg,
> hvorefter den vist nok blev pudset jævn (og der blev sat fliser op?).

Jeg ved at Leth engang havde en kvindelig maler hos sig. Måske er det
hende??

Nette

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 19-08-03 19:59

hejsa Jannie

jeg så også programmet men kan ikke huske det men hved hva det hva for en
maskike for jeg lånte den dagen efter
det hva en facadepuser hun brugte.

hilsen thomas

Fra : Jeannie Kristensen [~

Dato : 22-08-03 13:49

Thomas Pedersen wrote:
> [...]
>
> jeg så også programmet men kan ikke huske det men hved hva det hva
> for en maskike for jeg lånte den dagen efter

Hej Thomas!
Kan du huske hvilket program det var eller ca. hvornår det var?
--
Hilsen Jeannie Kristensen
Min slægt: http://home1.stofanet.dk/jeannie.kristensen/

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 22-08-03 14:46

Jeannie Kristensen [4700] wrote:
> Hej Thomas!
> Kan du huske hvilket program det var eller ca. hvornår det var?

Vel hedder jeg ikke Thomas, med dog siger jeg....

Jeg tror det vat 'Flytteklar'. Den blev brugt i et badeværelse til at
fjerne resterne af fliseklæb, efter nedtagning af de gamle fliser.
Det er vel 6-8 uger siden.

--
Carsten (3600)
HELD er noget der indtræffer når grundige forberedelser

Fra : Jeannie Kristensen [~

Dato : 22-08-03 16:42

Carsten Finn Rasmussen wrote:

> [...]
>
> Jeg tror det vat 'Flytteklar'. Den blev brugt i et badeværelse til at
> fjerne resterne af fliseklæb, efter nedtagning af de gamle fliser.
Jamen så både tak til Thomas OG Carsten!