Oliemaling på messing ?
Fra : Jørgen

Dato : 15-08-03 12:03

-- Hej NG Er der en der ved hvordan man for oliemailng på messing
af,da jeg har noget på min håndtag !

Med venlig hilsen
Jørgen

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 15-08-03 12:10

"Jørgen (slet 1MFS7)" <jwe@1MFS7mail.dk> wrote in message
> -- Hej NG Er der en der ved hvordan man for oliemailng på messing
> af,da jeg har noget på min håndtag !

Jeg ville smøre dem ind i et godt lag brun sæbe og dække det til med
husholdningsfilm - og derefter lade det virke et døgn eller 2. Derefter kan
du nemt vaske/skrubbe malingen af.

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : stig54

Dato : 15-08-03 12:34

"Jørgen" skrev d. 15-08-03 12:03 dette indlæg :
> -- Hej NG Er der en der ved hvordan man for oliemailng på messing
> af,da jeg har noget på min håndtag !
>
> Med venlig hilsen
> Jørgen
Jeg ville blande brun sæbe med salmiakspiritus til en grød og bruge
samme fremgangsmåde som ovenstående

http://www.kandu.dk/

Fra : Jørgen

Dato : 25-08-03 16:38

Tak for svarene, det var lige det jeg havde brug for, det virker
jørgen

Jørgen