rensning af fedtudskiller ?
Fra : Peter M

Dato : 14-08-03 20:52

Hej
Jeg er den "lykkelige" ejer af et 3 fam. hus
Detil har jeg en regnvandsbrønd som samtidig virker som omsamling fra
køkkenvaskene i huset.
(Ja det MÅ jo åbenbart have været lovligt engang)
Men ........... Den er ved at være temmelig ulækker af fedt m.m.
Jeg renser den selvfølgelig jævnligt, men kan jo selvfølgelig ikke få
det HELT i bund.
Mon her er en der kender et godt produkt som jeg kan hælde i som kan
rense brønden helt i bund ?
Og som også gerne tager afløbsrøret med i samme proces.

Mvh
Peter M.

Fra : zigge

Dato : 14-08-03 22:10

"Peter M" <lpm@it.dk_remove> wrote in message

> Mon her er en der kender et godt produkt som jeg kan hælde i som kan
> rense brønden helt i bund ?

Kausisk soda i krystalform, købes hos købmanden. Du skal bare hælde det i og
lade det virke i en times tid. Men pas på! Det er meget ætsende.

> Og som også gerne tager afløbsrøret med i samme proces.

Ikke hvis det er et plastikrør, men jernrør bortætses hvis det får lov til
at virke i nogle timer

Mvh
//zigge