Cyklisk redundanscheck
Fra : Stig Meyer Jensen

Dato : 05-04-01 11:56

Når jeg forsøger at kopiere filer fra min server (w2k adv. serv) med windows
stifinder får jeg en fejl med noget med "cyklisk redundanscheck".

Jeg har set det før - men hvad er det??

Stig

Fra : Stig Meyer Jensen

Dato : 05-04-01 12:08

"Stig Meyer Jensen" <stig@smj.dk> skrev i en meddelelse
> Når jeg forsøger at kopiere filer fra min server (w2k adv. serv) med
windows
> stifinder får jeg en fejl med noget med "cyklisk redundanscheck".
[snip]

Jeg har lige fundet ud af at det muligvis bare hænger sammen med at det var
en fedtet cd jeg forsøgte at læse fra på serveren...

/Stig

Fra : Bent skohorn

Dato : 05-04-01 20:15

jeg skulle lige til at sige det... det eneste sted jeg har set det er i
forbindelse med halvsmadrede cd'er ..

Fra : KenPet

Dato : 25-03-03 16:23

Jeg får fejlen "Cyklisk redundanscheck" og får besked om at det er filen
E:\data2.cab det er galt med, når jeg prøver at installere Splinter
Cell.
Cd'en ser helt ren ud, jeg har prøvet at copyere cd'en ind på
computeren, men det kan heller ikke lade sig gøre.
Hvad skal jeg gøre?????

Kenneth

http://www.kandu.dk/