Hvor køber man semidry dragter i store stø~
Fra : PK

Dato : 14-08-03 16:03

Hej
Jeg står og mangler en semidry dragt i stor størrelse. Jeg er 182 cm høj og
vejer omkring 115 kg, derfor er det lidt svært at finde en dragt der kan
passe, og jeg står og skal sydpå, så det er nok en god ide at have dragten
med hjemmefra.
Den må iøvrigt gerne være billig

Fra : Rene B. Laursen

Dato : 15-08-03 17:06

Hej PK

Tag kontakt til Claus Drecher i Kolding. Han kan få lavet det du
mangler.

Telefon 7631 0003

Hilsen

Rene B. Laursen

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 15-08-03 18:55

PK wrote:
> [...]
> høj og vejer omkring 115 kg, derfor er det lidt svært at finde en
> dragt der kan passe, og jeg står og skal sydpå, så det er nok en god

Nu skriver du jo ikke hvor du er henne af i landet, men jeg mener at der
ligger en dykkerbutik, ret stor faktisk, lidt uden for århus som også har en
systue hvor de laver nogle "custom jobs".. jeg kan ikke umiddelbart huske
hvad butikke hedder, det kan være at nogen her på gruppen som bor i århus
kan komme med navnet på butikken..

Københavns Sportsdykkerklub - Http://www.KoebenhavnsSportsdykkerklub.dk

Fra : Johnny Christensen

Dato : 15-08-03 23:58

Aquatic Marine, Bredskiftevej 8, 8210 Århus V.
86 24 32 33
www.aquatic.dk
De har ganske rigtigt egen systue og laver alt muligt.

JZC

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 16-08-03 11:26

Johnny Christensen wrote:
> Aquatic Marine, Bredskiftevej 8, 8210 Århus V.
> 86 24 32 33
> www.aquatic.dk
> De har ganske rigtigt egen systue og laver alt muligt.

Præcis dem jeg tænkte på! Tak for det :)

Fra : Martin Andersen

Dato : 18-08-03 14:34

Jeg er nogenlunde samme "størrelse" og jeg fik mig en fin dragt hos Amager
dykker center - prøv der! De har en god betjening og stort udvalg

Mvh Martin