Unlock, men ingen adgang
Fra : Brian Kals

Dato : 14-08-03 13:47

Hej.

Jeg har lige låst en 3410 op, men når jeg prøver at logge på nettet
så siger den "ingen adgang"

Den var låst til Orange og jeg har prøvet med et TDC og Sonofon teletids
kort,
men de siger begge "ingen adgang"

Hvad kan der være galt?

Mvh
Brian

Fra : Brian Kals

Dato : 14-08-03 14:08

"Brian Kals" <houge@REMOVEsmart-tech.dk> wrote in message
> [...]
> så siger den "ingen adgang"
>
> Den var låst til Orange og jeg har prøvet med et TDC og Sonofon teletids

Hej, jeg var vist lige hurtig nok.
Jeg tror derimod det er senderen i telefonen der er gået død.
Når man prøver at logge på nettet skulle telefonen jo gerne signalere, men
der er
intet "hak hak hak" på pc højtalerne, eller "flimmer" på pc skærmen når man
holder telefonen
hen til den.

Så der har vi nok problemet.
Er der en anden god måde at se/høre om der kommer HF fra telefonen, uden at
have et
test lab?

Mvh
Brian

Fra : Ukendt

Dato : 14-08-03 17:05

> [...]
> hen til den.
>
> Så der har vi nok problemet.
> Er der en anden god måde at se/høre om der kommer HF fra telefonen, uden

Kan du ringe og sende sms fra den?
Min N3510i gad heller ikke gå på nettet for et stykke tid siden, (samme
beskrivelse som dig) her hjalp det at tage batteriet ud i et par minutter og
sætte det i igen.

mvh
FB
--
Gratis SMS? Gratis Unlock? Gratis Java spil til din mobil?
--> http://mobil.dontdoit.dk <-- Lidt af hvert til din mobil

Fra : Brian Kals

Dato : 15-08-03 00:31

"FB" <.> wrote in message

> Kan du ringe og sende sms fra den?

En gang imellen, har måske haft held med sms og telefoni 1 ud af 10gange.
Tor der er en løs forbindelse i tlf, eller også har den fået et "bøvs" af
det unlock

> Min N3510i gad heller ikke gå på nettet for et stykke tid siden, (samme
> beskrivelse som dig) her hjalp det at tage batteriet ud i et par minutter
og
> sætte det i igen.

Hælper ikke

> mvh