Rødehavstur, sidste chance, kr. 5.300 for ~
Fra : Brian Green

Dato : 13-08-03 22:43

Hej NG'ere. Jeg mangler stadig 10 dykkere for at få turen til at gå op i en
højere enhed. Kom nu ud af busken og mail til mig på brg@kab.dk for
yderligere info. Kort fortalt er turen planlagt som følger:

Afrejse: Kastrup, 25.9.2003, hjemkomst 1 uge efter
Prisen kr. 5.300,- inkluderer:
* fly, København/Egypten (tur/retur)
* 6 dages live aboard, alt inkl., dog ikke alkohol
* hotel sidste nat
* transport til/fra lufthavn/havn (Hurghada)
* diverse forsikringer og gebyrer (ca. 350,-)
* visum (150,-)
* flaske/bly

Udover prisen kommer egen rejseforsikring, transport til Kastrup Lufthavn og
lommepenge.

Valgfrihed/mulighed mellem 3 dagsdyk, 2 natdyk pr. dag under live aboard'et

Live aboard: www.redseadiamond.com

Hotel sidste dag: turistklasse

Jeg glæder mig til at høre fra dig.

Venlig hilsen

Brian Green

Fra : Henning

Dato : 14-08-03 04:25

On Wed, 13 Aug 2003 23:42:48 +0200, "Brian Green"
<green@post5.tele.dk> wrote:

>Hej NG'ere. Jeg mangler stadig 10 dykkere for at få turen til at gå op i en

Hvis du mangler 10 dykkere, så kan der ikke være andre end dig selv
tilmeldt? Hvor mange vil du putte på båden

Henning
hsb@(fjernes)image.dk