printe hele FAQ?
Fra : taina

Dato : 13-08-03 21:59

Advarsel: kikset spørgsmål på vej!

FAQ'en er opdelt i flere afsnit. Er der en nem måde, man kan få skidtet
samlet i et enkelt hele, så man bare kan trykke på "print" i stedet for at
skulle printe alle afsnit enkeltvist?

mvh. tina

Fra : Alex Holst

Dato : 13-08-03 22:13

taina <tante-t@get2net.dk> wrote:
> [...]
> samlet i et enkelt hele, så man bare kan trykke på "print" i stedet for at

Desvaerre ikke lige nu. Ideen var at det kommer Real Soon Now<tm>. Jeg
skal lige have OpenJade til at goere som jeg taenker.

Fra : taina

Dato : 13-08-03 22:19

"Alex Holst" <a@mongers.org> skrev i en meddelelse

> Desvaerre ikke lige nu. Ideen var at det kommer Real Soon Now<tm>. Jeg
> skal lige have OpenJade til at goere som jeg taenker.

Jeg tager den stykke for stykke, når jeg i morgen kommer i nærheden af en
printer...

mvh. tina