fotoshow med lyd - html og flash men virk~
Fra : Christian Danvill

Dato : 13-08-03 20:14

Se hvordan jeg en glad amatør har løst problemet med at lave et fotoshow med
lyd som kan køre på et 56 Kb/s moden live stream selv som om filen er på 5
Mb så er der ingen ventetid på at se fotoshowet ..........MEN VIRKER DET på
windows 98 windows xp ?

Link til at se til fotoshowet
http://danvill.dk/dagbogen/juli_2003/kathrine_et_aar_hoved.htm

PS. Der er også en link nedunder hvor jeg omtaler teknik bag fotoshowet
(lydtale)

Hilsen amatøren CD

Fra : Benny Nissen

Dato : 13-08-03 23:50

> [...]
> Mb så er der ingen ventetid på at se fotoshowet ..........MEN VIRKER DET

Det virker forbløffende godt under windows XP.
Jeg sidder også på en 1 Mb linie, så der er rigeligt hul igennem.

Dog staves det 'indtil' og ikke 'endtil' . Det var også en god idé med et
par punktummer i teksten.

Ellers et ret godt projekt (for dem, som er ineresseret i fødselsdagen).

--
Benny Nissen

Fra : Christian Danvill

Dato : 15-08-03 08:49

Tak for de fine svar i/du har givet mig det var godt at høre at fotoshow
kunne køre på windows 98 og xp

ja det er en sjov og nem måde at designe et fotoshow på, m ed flash og så er
der så mange fordele.

Det er lige før man burde bruges flash , istiden for html da man kan
programmer siden meget beder.,

Og har de samme kommando som html samt at man kan bruge de ting man har
loadet ind igen og igen.

Hilsen CD

Fra : Martin Hintzmann And~

Dato : 15-08-03 09:41

Christian Danvill wrote:
> [...]
> der så mange fordele.
>
> Det er lige før man burde bruges flash , istiden for html da man kan

Arg... 10, 9, 8, 7, 6 ... stille og rolig ... træk vejret...

Hvis du laver hele din side Flash baseret, smider du dit indhold ned i et sort hul. Søgemaskiner
kan ikke læse dit indhold, så ingen vil nogensinde finde din side. Opdateringer og
vedligeholdelse vil tager længere tid, besøgende bliver nød til at vente længere for at se dit
indhold og vil ikke have muligheden for at lave teksten større hvis de har svært ved at læse den.

Flash er go' til animerede, interactive ting, men det er ikke en erstatning for HTML og CSS.

Hygge her fra

Hintzmann c",)

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 15-08-03 12:36

"Martin Hintzmann Andersen" <no@spam.dk> skrev

> [...]
længere for at se dit
> indhold og vil ikke have muligheden for at lave teksten større hvis de har

Hvis formålet med siden er at dele billedoplevelsen med familien (som bliver
informeret om adressen via mail) kan problemet med søgemaskiner efter min
mening være ligegyldig.

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin

Fra : Ukendt

Dato : 15-08-03 16:07

On Fri, 15 Aug 2003 13:36:06 +0200, "Erik Ginnerskov"
<egin@SPAMKILLoncable.dk> wrote:

> Hvis formålet med siden er at dele billedoplevelsen med familien (som bliver
> informeret om adressen via mail) kan problemet med søgemaskiner efter min
> mening være ligegyldig.

En stemme for det.

Men her i grupperne gælder det altid om
at finde den NEGATIVE VINKEL !!!