Mail i outlook, der får outlook til at gå ~
Fra : Dorthe

Dato : 13-08-03 19:10

Hej!
Jeg har i dag fået en mail fra min "mor".
Hun har været inde på noget der hedder mailskrab, hvorfra hun har sendt mig
en hilsen. Denne mail afstedkommer en diglogboks/program der har en
"deaktiveret" blå ramme og øverst står der Java Plug-in Exception Dialog!
Herfra sker der ikke en hylende fis mere. Jeg kan kun afslutte programmet,
som melder fejl. Både det java-halløj og outlook. Jeg kan ikke slette
mailen, og hvis jeg kommer til at stå på den mail, så starter det
java-halløj, og så er spillet kørt.
Nogen der har et forslag til hvordan jeg kommer af med den mail (jeg har
rent faktisk 2 af slagsen - en til min mand også) Rar mor, jeg ved det
godt....
Mvh
Dorthe

Fra : Dorthe

Dato : 13-08-03 19:19

"Dorthe" <dorthe@bommelibom.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Nogen der har et forslag til hvordan jeg kommer af med den mail (jeg har
> rent faktisk 2 af slagsen - en til min mand også) Rar mor, jeg ved det

Jeg fik selv løst problemet. jeg oprettede en regel om at meddelelser i min
indbakke med de og de ord i emnet skulle slettes. Så lå de i slettet post,
og derefter slog jeg indstillingen om at tømme mappen slettet post til.
Så sådan kunne det løses.