opstart af e-handel
Fra : Falk

Dato : 13-08-03 17:35

Jeg står mellem valget at lave en shop løsning selv eller købe en færdig
pakke med det lager og det hele...
Er der nogen der har erfaring med disse to former, og evt. adr.

Hilsen

Falk Dahlsen

Fra : Johnny R. Christense~

Dato : 13-08-03 18:23

>Jeg står mellem valget at lave en shop løsning selv eller købe en færdig
>pakke med det lager og det hele...
>Er der nogen der har erfaring med disse to former, og evt. adr.

Vil klart anbefale dig den gratis shopløsning der hedder OsCommerce -
du kan læse om den her: www.oscommerce.org eller læse indlæg/guides på
www.oscforum.dk

Det er et supert system, der tilbyder stort set alt hvad man skal
bruge i en webshop - og hvis du mangler noget er det sikkert allerede
lavet som et ekstra modul der kan hentes fra www.oscommerce.org

Systemer er open source - hvilket gør at du kan bruge det gratis og må
ændre på det.

mvh

Johnny

Fra : Pepsi

Dato : 14-08-03 05:42

> Vil klart anbefale dig den gratis shopløsning der hedder OsCommerce -
> du kan læse om den her: www.oscommerce.org eller læse indlæg/guides på
> www.oscforum.dk

Jeg er enig med Johnny i at det er et godt og gratis open source produkt,
men det er ikke alle som føler sig tryg ved at skulle rette i kode,
installere selv osv.

Der er mange danske "totalprodukter" hvor du får hosting og shop i en pakke
som kun koster 2-300 kr. pr. måned.

Her er et par links:

http://www.bygdinegenbutik.dk

http://www.handelssystem.dk

http://www.shopmaker.dk

http://www.smallshop.dk

http://www.scannet.dk

~Pepsi

Fra : Rene Madsen

Dato : 14-08-03 08:09

Jeg vil helt klart forslå www.dandomain.dk hvis man ønsker en færdig
løsning,

Rene
Asian Movies

Fra : Johnny R. Christense~

Dato : 14-08-03 13:54

On Thu, 14 Aug 2003 09:09:18 +0200, "Rene Madsen"
<asian-movies@asian-movies.dk> wrote:

>Jeg vil helt klart forslå www.dandomain.dk hvis man ønsker en færdig
>løsning,
>
>Rene
>Asian Movies

Jeg vil så langt fra anbefale dandomain's løsninger - de er simpelhen
for dyre - brugte dem selv engang, men deres standartløsning var ikke
god nok til mine behov - hvis jeg skulle have de moduler langt oveni
min shop så det passede til mit behov ville jeg komme op på knap 1000
kr/mnd for en shop.

Men som sagt , hvis man ikke er vild med at skulle rode i koder mm er
Oscommerce nok ikke det bedste, men mindre man kan finde et billigt
firma der vil sætte butikken op og tilpasse layout.

Johnny

Fra : Salg

Dato : 14-08-03 14:50

>Jeg vil helt klart forslå www.dandomain.dk hvis man ønsker en færdig