Layer skal kun vises X antal sekunder
Fra : Frederik Østeraa

Dato : 13-08-03 17:26

Hejsa Gruppe!

Jeg har ledt efter et script der kan få et layer til at stå fremme f.eks. 10
sekunder hvorefter det forsvinder.
Dette har jeg dog ikke haft held med, derfor spørger jeg nu her.
Er der nogle af jer der kan hjælpe med et sådant script?
Det skal bruges til en reklame der skal stå fremme et stykke tid, for
derefter at forsvinde.

Mvh
Frederik Østeraa

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 13-08-03 19:23

"Frederik Østeraa" <frederik@oesteraa.dk> writes:

> [...]
> Dette har jeg dog ikke haft held med, derfor spørger jeg nu her.
> Er der nogle af jer der kan hjælpe med et sådant script?

setTimeout(function(){
document.getElementById("divId").style.visibility="hidden";
},10000);

> Det skal bruges til en reklame der skal stå fremme et stykke tid, for
> derefter at forsvinde.

Nu begynder jeg så at tvivle på om jeg skulle have sagt noget. Den
slags reklamer er en pest. Lade være med det!

/L

Fra : Frederik Østeraa

Dato : 14-08-03 06:43

"Lasse Reichstein Nielsen" <lrn@hotpop.com> skrev i en meddelelse

> setTimeout(function(){
> document.getElementById("divId").style.visibility="hidden";
> },10000);

Tak skal du ha, det virker perfekt :)

> Nu begynder jeg så at tvivle på om jeg skulle have sagt noget. Den
> slags reklamer er en pest. Lade være med det!

Hvis jeg nu siger at det ikke kommer til at stå hen over selve
informationerne på websitet, men hen over banneret, hjælper det så lidt? :)
Det skal være på http://ifskjoldsaeby.dk over banneret i toppen med "IF
Skjold Sæby, Sæbys skjold i fritiden"

Mvh
Frederik