Dykning på Korfu ?
Fra : Lars Algren

Dato : 13-08-03 11:24

Hej,

Rejser til Korfu i weekenden og vil supplere min solferie med et par dyk !

Er der nogen der kender gode steder (spec. vrag), centre osv. ?

Mvh.

Lars Algren

Fra : Kirstine

Dato : 13-08-03 12:06

In article <3f3a11c7$0$32525$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
lassedrengen73@hotmail.com says...
> Hej,
>
> Rejser til Korfu i weekenden og vil supplere min solferie med et par dyk !
>
> Er der nogen der kender gode steder (spec. vrag), centre osv. ?

Vi var i Moraitika og dykkede med Nautilus. Det var ikke det mest
overvældende dyk. Ikke ret meget at se...andet end søgræs *G*

Kirstine
---
http://www.minipip.dk
*Trying to do what works - trying to do what matters*

Fra : Claus Larsen

Dato : 13-08-03 16:33

Hej Lars

Jeg var på Corfu sidste sommer og dykkede med

CORKYRA DIVE CLUB
Paleokastrisa Skipero 49083 Corfu Greece
http://www.corfu.forthnet.gr/cdc/
E-mail cfudiveclub@ker.forthnet.gr

Som jeg godt kan anbefale

Generalt er området på nord/vestkysten det bedste at dykke i.
Der er tale om natur og grotte dyk med nogle flotte formationer og rimeligt
med undervandsliv.
dykningen foregård fra en kæmpe Rib med 2 monste store rmotorer.
PS: Vi boede i Dassia og blev hentet og bragt hver dag.
God tur
Hilsen Claus

Fra : Peter Kjær

Dato : 13-08-03 16:53

> http://www.corfu.forthnet.gr/cdc/
> E-mail cfudiveclub@ker.forthnet.gr

Hej Claus,

Der er vist noget galt med det link, det virker nemlig ikke :(

--
Ses,
Peter

Fra : Claus Larsen

Dato : 14-08-03 16:03

Det kan være at den ikke kører mere??
Men E-mail skulle være god nok
Ejeren hedder for øvrigt Dimitris Sotirakos.
jeg kontaktede ham pr tlf. da vi var kommet til Korfu og aftalte dykning med
ham den vej.

Hilsen Claus

Fra : Ken Bordig

Dato : 14-08-03 16:09

Hej Lars

Her er et link til dykkercenter i Agios Gordis på vestkysten
http://www.divingcorfu.com/index2.htm Jeg skal selv derned til september og
kan anbefale dette.

Et link til et center i Paleokastritsa lidt længere nordpå på vestkysten
http://www.corfuscubadiving.com/

Midt imellem de 2 byer ligger der et center i Ermones.

Dykningen er bedst på vestkysten mellem disse 2 centre, den anden side er
lavvandet og ikke særlig interessant, nordkysten skulle også være ok, men
jeg kender ingen centre personligt.

Hilsen
Ken Bordig
Rødovre Sportsdykker Klub

Fra : Claus Larsen

Dato : 14-08-03 17:04

Tak Ken
Det er det center i paleokastritsa jeg tilsyneladende havde en forkert
adresse på
hilsen Claus