http://www.mobilkabler.dk/
Fra : Mikael Hansen

Dato : 12-08-03 22:14

er der nogen der har prøvet at købe noget der ?
jeg overvejer at købe et datakabel til min nokia 3310 (79kr)

Fra : Ukendt

Dato : 13-08-03 06:08

"Mikael Hansen" > er der nogen der har prøvet at købe noget der ?
> jeg overvejer at købe et datakabel til min nokia 3310 (79kr)

mobilkabler.dk kan varmt anbefales , de er helt igennem pålidelige, og hvis
man handler hos dem går man ikke galt i byen !

--
MVH.
Anders Skalsted

www.nokia-unlock.dk

Fra : Runman.dk

Dato : 13-08-03 15:58

Jeg har handlet der et par gange og har
aldrig haft probs med mobilkabler.dk !!!!

Mvh Henrik

Fra : Claus Sørensen

Dato : 13-08-03 19:55

Jeg har også handlet der og hvis det indkøbte ikke virker er det din skyld.

Claus

Fra : Mikael Hansen

Dato : 13-08-03 19:57

Lyder da ikke som en særlig god erfaring du har med dem Claus ?

Fra : Ukendt

Dato : 13-08-03 20:24

"Mikael Hansen"

Jeg har handlet med Thomas ( mobilkabler.dk ) i 8 måneder nu, og har altid
været fuldt tilfreds !

--
MVH.
Anders Skalsted

www.nokia-unlock.dk

Fra : Claus Sørensen

Dato : 14-08-03 15:00

Nej, det er meget dårlig erfaring jeg har med dem. Især efter jeg læste på
deres hjemmeside, at der var fejl i det som jeg havde købt der. Og jeg har
ikke hørt fra dem endnu. Så pas meget på med at handle der. Køb det et andet
sted.

Claus

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 14-08-03 17:02

Mikael Hansen wrote:
> er der nogen der har prøvet at købe noget der?

Jeg har lige modtaget et datakabel købt hos dem,
eneste jeg kan beklage mig over er, at jeg skulle
vente på en email før jeg kunne gennemføre dankortbetalingen :)

> jeg overvejer at købe et datakabel til min nokia 3310 (79kr)

Jeg har et du muligvis kan købe.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Mail adressen virker.

Fra : Mobilkabler.dk

Dato : 15-08-03 09:14

> eneste jeg kan beklage mig over er, at jeg skulle
> vente på en email før jeg kunne gennemføre dankortbetalingen :)

Det skyldes at ordrene godkendes manuelt. For at sikre du ikke køber noget
forkert og antal osv..

Derfor kan der godt sommetider gå nogle timer eller vente til næste morgen
hvis du har bestilt om natten.

Det er umuligt at gøre alle tilfredse selvom der prøves ihærdigt.

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 15-08-03 09:21

Mobilkabler.dk wrote:

> Det skyldes at ordrene godkendes manuelt. For at sikre du ikke køber
> noget forkert og antal osv..

Jeg tænkte det godt, derfor smileyen...

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Mail adressen virker.

Fra : Nyk M Unlock

Dato : 18-10-03 11:36

Jeg kan også tilslutte mig at det er et super sted at handle
og man får altid en rigtig god service...

jeg har rent faktisk handlet der næsten inden
Thomas startede rigtigt op og har aldrig været utilfreds..

så derfor kun positivt herfra

--
Nykøbing Mors Unlock og Rep
40402050 ** 97710050