Prøv lige denne test
Fra : PerX ...

Dato : 12-08-03 12:58

Fra : Kirstine

Dato : 12-08-03 12:15

In article <MPG.19a2f4a7ce1b22fd989da3@news.usenetserver.com>, hyp1999
@hotmail_remove_this_.com says...

> http://growe.homeip.net/BaronCohen/EmpathyQuotient/EmpathyQuotient.aspx
>
> (Nok mere samliv en sex ;)

*G* har altid vidst, at der var gået en autist tabt i mig

Kirstine
---
http://www.minipip.dk
*Trying to do what works - trying to do what matters*

Fra : PerX ...

Dato : 12-08-03 15:05

In article <MPG.19a2ea8f5ce3c3898968b@news.tele.dk>, minipip@minipip.dk
says...
> In article <MPG.19a2f4a7ce1b22fd989da3@news.usenetserver.com>, hyp1999
> @hotmail_remove_this_.com says...

> *G* har altid vidst, at der var gået en autist tabt i mig

Nå, det glæder mig jeg ikke er den eneste

Fra : Kirstine

Dato : 12-08-03 16:08

In article <MPG.19a312791de7fcbc989da5@news.usenetserver.com>, hyp1999
@hotmail_remove_this_.com says...
> In article <MPG.19a2ea8f5ce3c3898968b@news.tele.dk>, minipip@minipip.dk
> says...

> Nå, det glæder mig jeg ikke er den eneste

Fear not - en dag overtager vi jorden *G* Og så skal de der sociale
bæster få kam til deres hår!

Kirstine
---

Fra : PerX ...

Dato : 12-08-03 17:41

In article <MPG.19a321491cc82cc698968c@news.tele.dk>, minipip@minipip.dk
says...

> Fear not - en dag overtager vi jorden *G* Og så skal de der sociale
> bæster få kam til deres hår!

Ja for fanden! Og stiftende generalforsamling holder vi hjemme hos os
selv (hver for sig ;)

Fra : KH

Dato : 12-08-03 19:00

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse
> [...]
minipip@minipip.dk
> says...

> Ja for fanden! Og stiftende generalforsamling holder vi hjemme hos

Ja selv gruppesex dyrkes alene, så hvorfor ikke..

KH.

Fra : Kirstine

Dato : 12-08-03 19:36

In article <MPG.19a3371ed231113a989da8@news.usenetserver.com>, hyp1999
> [...]
> says...

> Ja for fanden! Og stiftende generalforsamling holder vi hjemme hos os

*LOL* Nemli'!

Kirstine
---

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 12-08-03 20:33

"Kirstine" <minipip@minipip.dk> skrev i en meddelelse
> In article <MPG.19a2f4a7ce1b22fd989da3@news.usenetserver.com>, hyp1999
> @hotmail_remove_this_.com says...

> *G* har altid vidst, at der var gået en autist tabt i mig

Øv. Dumme test. Den tog vild lang tid og så fik jo bare 39 point =
"average"! øv... Jeg vil ikke være "average".... Dumme test...

Nåh, men hvem har så fået flest point i testen? Max-tal (score) = max empati
= max indlevelses-evne, er det ikke sådan det hænger sammen?

mvh.
Martin Jørgensen.

Fra : Anita

Dato : 12-08-03 22:10

"Martin Jorgensen" skrev

> Øv. Dumme test. Den tog vild lang tid og så fik jo bare 39 point =
> "average"! øv... Jeg vil ikke være "average".... Dumme test...

*G* Din kommentar bekræfter teorier og forskelle på piger og drenge.

Når piger ikke kan løse opgaven, tænker mange at det er fordi de er dårlige.
Når drenge ikke kan løse opgaven, tænker mange drenge at det må være opgaven
der er dårlig.

> Nåh, men hvem har så fået flest point i testen? Max-tal (score) = max
empati
> = max indlevelses-evne, er det ikke sådan det hænger sammen?

Jo, jeg tror det er sådan den skal forstås...

Jeg fik 58, men vil dog understrege at jeg ikke mener, at man kan trække
store konklusioner på den baggrund. Testens mange vage formuleringer vil få
mange til at svare mere vagt (altså i de to midterste rubrikker). Man kan
også hurtigt lure systemet i testen, ligesom man skal være temmelig vågen
for at fange alle skift mellem nægtende og ikke-nægtende sætninger.

Alt sammen metodiske fejlkilder, der forplumrer resultatet.

Venligst Anita

Fra : Anita

Dato : 12-08-03 22:12

"Anita" <anita@*slet*stofanet.dk> skrev

> *G* Din kommentar bekræfter teorier og forskelle på piger og drenge.

Jaja, der skulle stå teorier OM forskelle på drenge og piger. Sådan går det
når man ikke åbner øjnene.

Venligst Anita

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 15-08-03 03:20

On Tue, 12 Aug 2003 23:09:31 +0200, "Anita" <anita@*slet*stofanet.dk>
wrote:

> [...]
>Når drenge ikke kan løse opgaven, tænker mange drenge at det må være opgaven

nej det gjorde jeg nu egentligt ikke - var faktisk på faldene
overrakset over at jeg var noget så sympatisk som genemsnitlig - da
jeg alt taget i betragning foretrækker dyrs selskab frem for
mennesker !

i min hverdag - ! fint med fester og andet kom sammen - men det er nu
rart at kommer hjem til sig selv også .......... jeg vil sige 80 % af
de hunde jeg har mødt vil jeg have glæde af i en hver dag kontra 0.4 %
tilsvarene med mennesker !
--
Mv.
Bo M Mogensen

As you look through my door-Deep into my room-Can you feel the mighty wall of power
It's waiting, waiting in the gloom-The distant shadows of forgotten champions
Those who live in me still-And will rise when we challenge and kill Born again -You'll be born again!!
Black Sabbat "Born Again-1983 " http://makeashorterlink.com/?D2BE52085

Fra : T'abula R'asa

Dato : 12-08-03 21:12

NOTE: This message was sent thru a mail2news gateway.
No effort was made to verify the identity of the sender.

PerX skrev:

> http://growe.homeip.net/BaronCohen/EmpathyQuotient/EmpathyQuotient.aspx

> (Nok mere samliv end sex) ;)

Simon Baron-Cohen, forfatter samt professor i psykologi og psykiatri,
skriver i sin bog " The Essential Difference ", at " The female brain
is predominantly hard-wired for empathy. The male brain is pre-
dominantly hard-wired for understanding and building systems ".

Omkring testen her, at " the 'typical' results are only averages ",
hvor pointene iflg. denne fordeler sig således:

0 - 32 = low (most people with Asperger Syndrome or high-functioning
autism score about 20)
33 - 52 = average (most women score about 47, most men score about 42)
53 - 63 is above average
64 - 80 is very high
80 is maximum

I første (og eneste) forsøg, hvor jeg vel brugte lidt under 5 min.,
scorede jeg selv 71. Er der nogen, som skal ha' passet børn derude,
fristes man til at spørge -;)

PSW

--
http://www.autismresearchcentre.com/arc/default.asp

Fra : PerX ...

Dato : 12-08-03 22:14

In article <20030812201146.7032.qmail@nym.alias.net>,
tabularasa@nym.alias.net says...
> [...]
> is predominantly hard-wired for empathy. The male brain is pre-
> dominantly hard-wired for understanding and building systems ".

Damn, i'm masculine *G*
> [...]

> I første (og eneste) forsøg, hvor jeg vel brugte lidt under 5 min.,
> scorede jeg selv 71. Er der nogen, som skal ha' passet børn derude,

Holy... det var højt - og også et interessant tal.

(Henning, Nusle, hvor er i? *G*)

Fra : nusle

Dato : 13-08-03 15:43

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

Hej,

> (Henning, Nusle, hvor er i? *G*)

60

Det er vel okay - der skal være en grænse for empati, og
den grænse skal gå et fornuftigt sted, så der er plads inden-
for grænsen til individet selv - det er fint nok at "tune" ind på
andre, men det er ikke (efter min mening) hensigtsmæssigt
at glemme sig selv. Jeg er tilhænger af en portion egoisme.

mange hilsner
nusle

Fra : nusle

Dato : 13-08-03 15:56

"nusle" <nusle@mail.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

Forresten, en lille kuriøsitet.

> 60

Hvis jeg svarede det jeg tror testens skabere måtte ønske,
og hvad jeg mener man ville svare hvis man var lettere
selvudslettende som menneske - så scorede jeg uden
problemer: 78

Tsk, tsk...

mange hilsner
nusle

Fra : PerX ...

Dato : 13-08-03 18:48

In article <3f3a5191$0$97237$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
nusle@mail.dk says...

> [...]
> og hvad jeg mener man ville svare hvis man var lettere
> selvudslettende som menneske - så scorede jeg uden

Hm.. og da jeg ligger.. *host* godt den anden vej *host* gad vide om det
betyder jeg ikke er et selvudslettende menneske? *G*

Fra : nusle

Dato : 13-08-03 19:02

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

Hej,

> Hm.. og da jeg ligger.. *host* godt den anden vej *host* gad vide om det
> betyder jeg ikke er et selvudslettende menneske? *G*

Du er måske selvoptaget? *GG*

mange hilsner
nusle

Fra : PerX ...

Dato : 14-08-03 00:23

In article <3f3a7d26$0$97184$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
nusle@mail.dk says...

> "PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

> Du er måske selvoptaget? *GG*

Det siger (nogle) folk.
Men jeg er desværre bange for jeg har fundet mit rigtige problem :(

Fra : Kirstine

Dato : 14-08-03 08:58

In article <MPG.19a4e6af25bdc279989dae@news.usenetserver.com>, hyp1999
> [...]
> nusle@mail.dk says...

> Det siger (nogle) folk.
> Men jeg er desværre bange for jeg har fundet mit rigtige problem :(

Det er da godt - så kan du jo gøre noget ved det

Kirstine
---

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 15-08-03 03:15

On 12 Aug 2003 20:11:46 -0000, "T'abula R'asa"
<tabularasa@nym.alias.net> wrote:

>I første (og eneste) forsøg, hvor jeg vel brugte lidt under 5 min.,
>scorede jeg selv 71. Er der nogen, som skal ha' passet børn derude,
>fristes man til at spørge -;)

jow men Peter .....hvis vi lige griber den i luften - hvis vi nu
forestiller os at vi kendte hianden privat - hvad vi mig bekendt ikke
gør - selv om vi angiveligt har bevæget os i de samme cirkler med bz
er osv i 80 erne -
Nå men hvis jeg nu stod der med de børn som jeg beklageligtvis ikke
har - du havde redegjort for din præferance - jeg havde lyttet
deltagene liberalt og fordomsfrit - men som forælder vuderede at mine
børn ikke skulle have fysisk intim kontakt med voksne - vil du så
respektere det ? og selv om Kemien i mellem dig og barnet opstod -
ville du så blive ved med at respektere dette ?

bedste hilsner
Bo MM

Fra : T'abula R'asa

Dato : 12-08-03 22:54

NOTE: This message was sent thru a mail2news gateway.
No effort was made to verify the identity of the sender.

PSW:

PerX skrev bl.a.:

> Holy... det var højt - og også et interessant tal.

Det er interessant, fordi vi pædofile altid beskyldes for ikke
at besidde (skyggen af) empati. Men måske du tænker på, hvad
der trækker ned her. Bl.a. nummer 13 - men at lovovertrædelser
faktisk kan være et udtryk for samme, tager Baron-Cohen så
(heller) ikke højde for. Mere om denne nedenfor, hvis det
ellers måtte interessere nogen.

Peace out
PSW

--
http://www.autismresearchcentre.com/arc/staff_member.asp?id=33

Fra : PerX ...

Dato : 13-08-03 02:18

In article <20030812215355.5665.qmail@nym.alias.net>,
> [...]
> faktisk kan være et udtryk for samme, tager Baron-Cohen så
> (heller) ikke højde for. Mere om denne nedenfor, hvis det

Hehe, ja denne reklame for deres "emotion" cd er lidt morsom:
http://www.human-emotions.com/demo/default.asp

Hvis nogle af de udtryk er dækkende, så kan jeg godt se jeg er lidt bag
ud *g*

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 13-08-03 08:29

> http://growe.homeip.net/BaronCohen/EmpathyQuotient/EmpathyQuotient.aspx

Jeg nåede scoren 24 i første forsøg, men det kan vist ikke overraske nogen,
at den var så lav.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Henning

Dato : 14-08-03 20:37

"Boerge Rahbech Jensen" <brahbech@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse

> "PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

> Jeg nåede scoren 24 i første forsøg, men det kan vist ikke overraske
nogen,
> at den var så lav.

Spørgsmålene er jo lidt fansie, så mange af dem vil man
svare på "midter-rabatten" hvorved man vel mener at man
hverken kan godtage eller afvise spørgsmålet, jeg fik da kun
42 *G* Jeg havde kun 2-3 stks fuldstændig enig og det samme
fuldstændig uenig

MVH
Henning

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 15-08-03 03:24

On Thu, 14 Aug 2003 21:36:50 +0200, "Henning" <h2m@madsen.mail.dk>
wrote:

>Spørgsmålene er jo lidt fansie, så mange af dem vil man
>svare på "midter-rabatten" hvorved man vel mener at man
>hverken kan godtage eller afvise spørgsmålet, jeg fik da kun
>42 *G*

jamen tænk sig Henning - så er vi jo ens det er ikke noget under vi
begge kommer så godt ud af det med Øhh DIN Famillie Hils

Mv.
Bo M M

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 15-08-03 03:21

On Wed, 13 Aug 2003 09:29:18 +0200, "Boerge Rahbech Jensen"
<brahbech@post8.tele.dk> wrote:

>"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

>Jeg nåede scoren 24 i første forsøg, men det kan vist ikke overraske nogen,
>at den var så lav.

hvorfor det ? du nære da ikke ond vilje i mod andre ind dig selv ?

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 15-08-03 09:25

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse

> hvorfor det ? du nære da ikke ond vilje i mod andre ind dig selv ?

Nej, men jeg vil ikke ligefrem påstå, jeg hører til de mest sensitive, da
jeg jo har svært ved at indgå i sociale relationer.

Noget af grunden til min lave score kunne dog være nogle spørgsmål om, hvad
venner siger, hvor jeg ikke har nogen venner, der siger noget, samt
spørgsmål med to elementer, hvor jeg var enig i ét led og uenig i et andet
led.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : KH

Dato : 13-08-03 10:43

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

http://growe.homeip.net/BaronCohen/EmpathyQuotient/EmpathyQuotient.aspx

Det forlyder fra unavngivne kilder, at Saddam og hans to sønner har
gennemgået samme test, og deres score var alle mindre end nul.

KH.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 15-08-03 03:00

On Tue, 12 Aug 2003 13:57:48 +0200, PerX ...
<hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote:

>http://growe.homeip.net/BaronCohen/EmpathyQuotient/EmpathyQuotient.aspx
>
>(Nok mere samliv en sex ;)

tænk sig det har jeg altid drømt om at være NORMAL bare lidt :)

Your score: 42
0 - 32 = low (most people with Asperger Syndrome or high-functioning
autism score about 20)
33 - 52 = average (most women score about 47 and most men score about
42)
53 - 63 is above average
64 - 80 is very high
80 is maximum

Fra : PerX ...

Dato : 15-08-03 12:32

In article <kjfojvor4299lg4gp433m2em480aob6qhp@4ax.com>,
chokmah@spamcop.net says...

> tænk sig det har jeg altid drømt om at være NORMAL bare lidt :)
>
> Your score: 42

Tillykke så :)

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 15-08-03 17:56

On Fri, 15 Aug 2003 13:32:07 +0200, PerX ...

>Tillykke så :)

ja der skal sgu være en første gang for alting :)
jeg er bloevet kaldt alt fra pysopat hendover karekter afvigene til
nogen såmænd pæbe ting men sgu aldrig normal !!!!

Fra : Henning

Dato : 16-08-03 16:33

Bo M Mogensen wrote:

> ja der skal sgu være en første gang for alting :)
> jeg er bloevet kaldt alt fra pysopat hendover karekter afvigene til
> nogen såmænd pæbe ting men sgu aldrig normal !!!!

Du ved jo godt, at det normale har vide grænser, så
der er stadig plads til udskejelser og dit vederlag for
at deltage i samfundet, på den plads der er unik for dig,
er ikke i fare *G*

MVH
Henning

Fra : T'abula R'asa

Dato : 17-08-03 23:54

NOTE: This message was sent thru a mail2news gateway.
No effort was made to verify the identity of the sender.

hey you.

> [...]
> vil du så respektere det ? og selv om Kemien i mellem dig og barnet
> opstod - ville du så blive ved med at respektere dette ?

Sikkert - men hvad betyder dét . fuck det hele.

no future
psw

--
Golde neonlys, jernblå pastoral
Forstenet idyl, land indhyldet i orange trance

Seks forsølvede bølgeblink bryder ensformighedens vej
Jeg sætter sejl, for ofte har du brændemærket dig
I min hukommelse, der gik tabt i drømmenes hav,
var vi kun silhouetter på vort lejes eksil

--" Direkte fra Hjertet Blot " [En Stynet Strejfer] 1974,
C.V. Jørgensen.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 18-08-03 01:23

On 17 Aug 2003 22:54:19 -0000, "T'abula R'asa"
<tabularasa@nym.alias.net> wrote:

Hej Peter :)

>Sikkert - men hvad betyder dét

bume lum en del ....vil jeg sige ...det handler om tillid i mellem
voksne mennesker - jeg forestiller mig noget hend i retning af en
hæders forståelse om man også holder sig fra hiandens partner i mellem
venner samt lader være med at friste dem !

ja jeg ved det ikke det er sgu svært at forklare ...men det går well
noget hænd i retning af at har man en ven så ligger det i naturen af
venskabet at man ikke ønsker hianden ondt og respektere de grænser som
vennen har også selv om de ikke er meningsfulde for en selv.... danner
jeg menning ?

Fra : PerX ...

Dato : 19-08-03 21:15

In article <20030817225419.22725.qmail@nym.alias.net>,
tabularasa@nym.alias.net says...

> Sikkert - men hvad betyder dét . fuck det hele.

Hvis pædofili nu bare er en fetish, så betyder det noget. Folk som har en
fetish for høje hæle ved godt de ikke skal have et forhold til dem. Folk
som har en fetish for børn tror måske de burde, og finder derved aldrig
ud af de kunne have et forhold til en jævnaldrende.

Fra : T'abula R'asa

Dato : 23-08-03 22:24

NOTE: This message was sent thru a mail2news gateway.
No effort was made to verify the identity of the sender.

Hey Per - og Bo.

> [...]
> som har en fetish for børn tror måske de burde, og finder derved
> aldrig ud af de kunne have et forhold til en jævnaldrende.

Jeg mener ikke, at pædofili er en fetich - bl.a. fordi ingen
fetichister umiddelbart nærer noget ønske om at blive gift
med deres sexual-objekter, heller ikke mig bekendt forelskes i samme.

Hvad forholdet til jævnaldrende (eller deromkring) angår, kan jeg lige
fortælle, at jeg for tiden har noget kørende med een, en voksen kvinde,
that's right, een jeg føler mig rigtig, rigtig forelsket i - hvad der
blot beviser tidligere påstande herfra. Det ændrer bare ikke en skid
på min ellers omdiskuterede pædofile natur. Selvom denne er noget af
det dejligste, jeg længe - om ikke nogensinde - har oplevet, oplever
jeg sgu stadig en sexuel lyst til den otteårige, med sin frække røv,
foran een i det lokale supermarked. Some things never fucking change.

PSW

--
Sing a one note song of rage
Live & die within your heart

--" Family Tree " [Youthanasia] 1994, Megadeth.

Fra : PerX ...

Dato : 24-08-03 01:58

In article <20030823212429.7571.qmail@nym.alias.net>,
> [...]
> fetichister umiddelbart nærer noget ønske om at blive gift
> med deres sexual-objekter, heller ikke mig bekendt forelskes i samme.

Øh.. var det det du ville skrive? For det var jo lidt det jeg mente, at
hvis fx har en sko fetish så vil man ikke blive gift med dem :)

> [...]
> fortælle, at jeg for tiden har noget kørende med een, en voksen kvinde,
> that's right, een jeg føler mig rigtig, rigtig forelsket i - hvad der

Hvis du er glad for det så er det vel dejligt!

> [...]
> jeg sgu stadig en sexuel lyst til den otteårige, med sin frække røv,
> foran een i det lokale supermarked. Some things never fucking change.

Mon ikke mangt en gift mand kigger langt efter en ung pige i nede i netto
(som dog nok er 10-15 år ældre) og siger til sig selv "nix pille - konen
er der hjemme". Jeg tror godt man kan elske uden at tænde, men nogen
gange tænder man ved at elske - og kærlighed imodsætning til liderlighed
kommer langsomt som en snegl ikke som en kanin.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 24-08-03 15:55

On 23 Aug 2003 21:24:29 -0000, "T'abula R'asa"
> [...]

>fetichister umiddelbart nærer noget ønske om at blive gift
>med deres sexual-objekter, heller ikke mig bekendt forelskes i samme.

ahhh den må stå for Pers regning :)

>Hvad forholdet til jævnaldrende (eller deromkring) angår, kan jeg lige
>fortælle, at jeg for tiden har noget kørende med een, en voksen kvinde,
>that's right, een jeg føler mig rigtig, rigtig forelsket i -

Det må sgu da være både rart og praktisk at kaste sin kærlighed over
noget realisabelt ( jeg mener det som det står ikke nogen hån af den
anden præferance og det ved du regner jeg med ! )

> [...]
>jeg sgu stadig en sexuel lyst til den otteårige, med sin frække røv,
>foran een i det lokale supermarked. Some things never fucking change.

Tjjaaaa.... sårn da livet ..... jeg kan ofte klare mig med 2 orgasmer
om ugen for et stykke tid siden så jeg filmen eaten alive - hvor
oferen blve voldtaget og ædt samtidigt der kom jeg 4 gange på 1½ time
natur is natur :)))
men derfor er det jo langt fra drift til handling !

Fra : PerX ...

Dato : 24-08-03 21:59

In article <t7khkv00mufklq477uqfnco63abrng950b@4ax.com>,
chokmah@spamcop.net says...

> ahhh den må stå for Pers regning :)

Bortset fra jeg ikke har sagt noget i den retning :)

(Med mindre selvfølgelig man har en fra http://www.realdoll.com så kan de
jo godt være man vil giftes med den *g*)

> Det må sgu da være både rart og praktisk at kaste sin kærlighed over
> noget realisabelt

Det kommer jo an på om tør tage risikoen for rent faktisk at opnå¨den?

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 24-08-03 22:56

On Sun, 24 Aug 2003 22:58:46 +0200, PerX ...

>Det kommer jo an på om tør tage risikoen for rent faktisk at opnå¨den?

en almen

tjaaa man skal jo begynde et sted ..... faktum er nu en gang hvis man
ikke prøver så kommer man ihvertilfælled ingen steder - det er da
rigtigt der næppe er nogen der kommer igenem tilværlsen uden at få
nogen på den konto - hvis de altså prøver - ja dem der ikke gør for
det sgu sikkert også ......

men man forandre sig jo til herresn pris med årene og er man heldig så
lære man af sine brøler - fra jeg var 7 til 21 år - ville jeg dø for
at få en kvinde med langt lyst hård :0)

alt det andet var jeg ligeglad med - eller betragede det som noget
sekundært - fik så min første da jeg var 18 år - men det var ikke
sådan helt lyst + det var sådan heste hård - det var langt osv. men de
enkelte hård var meget kraftige - så det var ikke bare det og thanx
god for det - hun er og var en sød pige skide godt begavet hun var
lidt ældre ind mig og havde det her lidt matrikalske over sig som jeg
hmm.... havde et ret stort behov for - hun er krebs !
men så tog hun til usa det løb lidt ud i sandet - men så døde hendes
far og hun kom hjem i en periode og der gik der så helt lort i den -
hun havde en trøste ven - som hun blev kærster med - ham var jeg da
godt nok ved at gi nervesamenbrud jeg jagtede ham sgu med spring kniv
og sager :)))) nå ja så fangede jeg ham en gan på vej hjem der greb
jeg lige en pose tomme flasker som jeg gik 7-8 meter bag ved ham og
smed sådan de havnede lige bag ved ham - er du råden han var paranoid
:))) --- han ku jo bare ha hold nallerne for sig selv !
hun foriøvrigt gift med min på mange måder bedste ven i dag og de har
2 børn ...hun er faktisk en af mine bedste og mest loyale venner her
snart 20 år efter ..... men jeg fik så en RIGTIG blondine midt i det
her - hun havde fanme et flot hård det var sådan rigtig syldfide -
masser af hoved hård helt lyse også tynde og silke agtig - hun var
godt nok træls som menneske - jeg drak meget da vi lærte hianden at
kende - jeg var alkoholiker da hun forlod mig til fordel for en hygge
pianist der sad og hamrede hvide måge i hamond orgel i LEGOLAND :)

total ydmygelse !!!!

men sjovt nok så var de sværste og køneste piger jeg havde da jeg var
ung 16 - 26 de var sgu brunetter det tror jeg faktisk var fordi jeg
slappede af sammen med dem - det var mere menskeligt hvor blondien på
daværende tidpunkt stod for mig som ....som noget der var drysset ud
af guds gode humør .... jeg pulede faktisk de første der lavede lands
dækkene reklame for dankort - hun var godt nok træls men hun havde
herre mange penge og et barskab der sparkede røw er du vimmer ..jeg ku
fint nå at tømme sådan en flaske 700 kr whisky når jeg var forbi og
jeg tror sgu aldrig hun lagde mærke til der også lige smuttede en med
i lommen på vej hjem :))) FEDE TIDER ..... NEJ det var pisse hårdt

menjeg tror den enste jeg elskede i de år - hun så sgu helt
almindelige ud lidt buttet utroligt rar hyggelig at være sammen med
som kun en stenbuk kan være - sammen med en vandmand ikke så meget pis
hun kunne satme drikke igenem og tit men stadigt bevare sin værdighed
havde godt nok aldrig samleje med hende men det var sgu ligesom ikke
så vigtigt .......

nå devicen er man skal bare sejle rundt der ude - tag hvad der kommer
også kommer den rigtige nok en dag - der passer sammen med en som man
nu er ....eller måske ikke ...?

Fra : PerX ...

Dato : 25-08-03 00:16

In article <60bikvk9bb5uapgirqrvcd77i76pd63105@4ax.com>,
chokmah@spamcop.net says...

> tjaaa man skal jo begynde et sted .....

Nej, det er jo det. Man "skal" ikke nødvendgivis, man kan lade helt være.

> faktum er nu en gang hvis man
> ikke prøver så kommer man ihvertilfælled ingen steder -

Cause and effect.

> [...]
> at få en kvinde med langt lyst hård :0)
> alt det andet var jeg ligeglad med - eller betragede det som noget

Nu har jeg aldrig haft noget med hår - men jeg kender godt det med at
fokusere kun på en ting.

> nå devicen er man skal bare sejle rundt der ude - tag hvad der kommer
> også kommer den rigtige nok en dag - der passer sammen med en som man
> nu er ....eller måske ikke ...?

eller måske ikke.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 25-08-03 11:59

On Mon, 25 Aug 2003 01:16:11 +0200, PerX ...
<hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote:

Hi Per svare lige kort står med det ene ben ude af døren på vej til
Jylland ...

>eller måske ikke.

ja men hvis man ønkser sig noget - så skyller man sig selv at prøve -
det er reelt nok at være en enspænder der trives bedst aflene nogen af
de bedts begavede mennesker jeg kender og jeg tror såmænd de fleste
genier - de lever aflene...af helved til på kgs tydskidsmark omgivet
af 1000 vis af svært tilgengængelige bøger - det er jo ikke nogen skam
- med mindre man føler man har en savn !

Fra : Bo M Mogensne

Dato : 04-09-03 14:42

>Cause and effect.

Øhh ja .... sådan kam man well også sige det :)

>Nu har jeg aldrig haft noget med hår - men jeg kender godt det med at
>fokusere kun på en ting.

ja men jeg tror nu for det meste er når man går rundt i no mans land -
når jeg tænker tilbage på mit liv og de kvinder jeg reelt har elsket -
så er det sgu bare kommet lidt af sig selv - der er måke 4-5 stykker
på et helt liv og den ene var ikke en gang en kærste vi vare *bare*
venner - men dem som kom ind under skindet på mig var well matrikalske
af natur med et godt hjerte - det enste jeg lige kan sætte fingeren
fysisk på var at de vist alle var noget brede over røwen :) men det
kan jeg nu egentligt godt li !

>eller måske ikke.

jow men jeg læser ligesom du i mellem linjerne at du ikke sider i den
gode ende af det ?

du / man skla selvføligt være i mellem mennesker hvor det sker ....går
den helt gal jamen så tag til afrika rusland asien - der kan du jo få
hvad du vil ha og hvis du gerne vil have en med en brugbar hjerne så
slå omkring de russiske universiteter ...så er det sgu heller ikke
svære - polen har stadigt social desperasion og der er transport
udgifterne til at overskue :)))

smæk en anonce i den blå avis i div. 3 verdens lande gør du det i
rusland så for du 12 svar i timen
--
Mv.
Bo M Mogensen

Fra : T'abula R'asa

Dato : 24-08-03 12:58

NOTE: This message was sent thru a mail2news gateway.
No effort was made to verify the identity of the sender.

Hey, Per.

> øh.. var det det du ville skrive? For det var jo lidt det jeg mente,
> at hvis fx har en sko fetish så vil man ikke blive gift med dem :)

Jeg forstår ikke, hvad du mener. Hvis du ligesom jeg ikke deler den
opfattelse, at pædofili, lysten til børn, skulle være en fetich,
hvad er så pointen med det sidste udsagn; at pædofile aldrig
måtte finde ud af, at de kunne have (velfungerende) forhold
til jævnaldrende. Forvirringen er total.

PSW

--
Changing ways / Events prolong
Hidden by the Mist / Insinuate what's gone

--" Your Hand in Mine " [Shades of God] 1992, Paradise Lost.

Fra : PerX ...

Dato : 24-08-03 21:57

In article <20030824115753.13307.qmail@nym.alias.net>,
> [...]
>
> Jeg forstår ikke, hvad du mener. Hvis du ligesom jeg ikke deler den
> opfattelse, at pædofili, lysten til børn, skulle være en fetich,

Jeg havde jo lige skrevet, i det du svarer til, at jeg spekulerede på om
det ikke *var* en fetich.

Fra : T'abula R'asa

Dato : 25-08-03 20:36

NOTE: This message was sent thru a mail2news gateway.
No effort was made to verify the identity of the sender.

Hej, Bo.

> Det må sgu da være både rart og praktisk at kaste sin kærlighed over
> noget realisabelt ( jeg mener det som det står ikke nogen hån af den
> anden præference og det ved du regner jeg med ! )

Jeg er klar over, hvad du mener. Og selvfølgelig er der ikke de samme
problemer forbundet med forholdet til kvinden her, men ærlig talt -
så er der bare nogle andre.

Sidder og tænker på, om jeg her skal skrive, at jeg under alle om-
stændigheder ville foretrække et barn, men kommer faktisk i tvivl.
Selvom det indeholder visse mangler, besidder det så omvendt nogle
kvaliteter, man ikke finder i barn/voksen-relationen. Nogle af dem,
du tidligere selv har været inde på.

Jeg ved ikke, hvad der kommer ud af det her på sigt, eller hvilke
oplevelser og erfaringer, hun skal vise sig at plante i min bevidsthed,
så indtil videre har jeg besluttet mig for blot at se, hvor denne
kvinde fører mig hen. Lige nu synes mit liv i hvert fald for kort
til flere aftener med en svælgen i gamle børnetegninger og den
obligatoriske vino.

> Tjjaaaa.... sårn er livet ..... [...]

Det tyder meget på - men for tiden irriterer det mig lidt, at børn
vækker disse pokkers følelser. Enten-eller, du, om jeg havde et valg.

Violently Happy
PSW

Fra : PerX ...

Dato : 25-08-03 23:51

In article <20030825193624.21272.qmail@nym.alias.net>,
tabularasa@nym.alias.net says...

> Det tyder meget på - men for tiden irriterer det mig lidt, at børn
> vækker disse pokkers følelser. Enten-eller, du, om jeg havde et valg.

Det er jo der jeg tillader mig at mene, der er forskel på kærlighed og
lyst - måske er det lyst børnene vækker - fordi, no offence, så virker
det ikke som du har oplevet (rigtig) kærlighed

> Violently Happy
> PSW

Det er vel altid noget?

Fra : Anita

Dato : 29-08-03 14:23

"T'abula R'asa" skrev

> Jeg er klar over, hvad du mener. Og selvfølgelig er der ikke de samme
> problemer forbundet med forholdet til kvinden her, men ærlig talt -
> så er der bare nogle andre.

Ville det ikke også blive for kedeligt i længden, hvis det bare gik derudaf?

Jeg kan nogle gange mærke, at jeg bliver en anelse mere provokerende, hvis
det hele i en periode bare har kørt sådan "lala"... så skal der ske lidt,
hvad enten det er en tid for mig selv, en rejse eller bare en god
diskussion. Jeg ved ikke om der er en sammenhæng, eller jeg bare er sådan

> [...]
> Selvom det indeholder visse mangler, besidder det så omvendt nogle
> kvaliteter, man ikke finder i barn/voksen-relationen. Nogle af dem,

Ja, der må du især opleve et dilemma vi andre nok kan have svært ved at
sætte os ind i.

> Det tyder meget på - men for tiden irriterer det mig lidt, at børn
> vækker disse pokkers følelser. Enten-eller, du, om jeg havde et valg.

Om du havde valget - hvad valgte du så?

Venligst Anita

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 04-09-03 15:42

On 25 Aug 2003 19:36:24 -0000, "T'abula R'asa"
<tabularasa@nym.alias.net> wrote:

Hej Peter

famdt foriøvrigt lige dit alias : T'abula R'asa i Bogen " Ufo " a
Wullf har glemt samnehænget !

>Jeg er klar over, hvad du mener. Og selvfølgelig er der ikke de samme
>problemer forbundet med forholdet til kvinden her, men ærlig talt -
>så er der bare nogle andre.

ukompliceret er der well næppe nogen relasion der - sepcilt ikke fra
der er gået 4 mdr til de næste 2-3 år er gået :)

> [...]
>Selvom det indeholder visse mangler, besidder det så omvendt nogle
>kvaliteter, man ikke finder i barn/voksen-relationen. Nogle af dem,

Puhh jow men .....ja det ved jeg sgu ikke fordelen ved en jævnalderen
partner er som jeg ser det modenheden - at man mentalt ligger det
sammen sted og i noget så såre enkelt som hverdagen kan forstå hianden
i det liv som man nu lever ....

dte er selvføligt ja praktisk / ligeværd kontra drifts følse hvor du
har lyst til de små modeler jeg vil helst tage de store imens de er
gas blå i hovedet af kvælning ..... der er jo ikke rigtigt nogen af
delene der holder ... synes jeg ....

> [...]
>kvinde fører mig hen. Lige nu synes mit liv i hvert fald for kort
>til flere aftener med en svælgen i gamle børnetegninger og den

Tjaaa....men hvis du er rendt ind i en peripeti mener jeg det heder
.... s¨å tager det jo noget tid før den falder på plads i hovedet i ens
væsen jeg kan da huske fra jeg hold oppe med at drikke til at vide jeg
ikke kom til at drikke igen ..... der gik sgu et par år før det
virkede virkeligt

dte kan faktisk være utroligt hårdt og krævene at være trives - når
man aldrig har gjort det før ...det virker som sådan en joke der bare
venter på at indhente en og oludseligt står man med en masse tid og
egentligt også penge som før gik til at rette op på skader og betale
gæld ..... jeg ved ikke om man kan samenligne det ... men sagen er en
pædofil drift vil uvurlkårligt skade en på en eller anden måde med
tiden en alkoholisk natur gør det helt sikkert sprut på den måde køre
kun en vej og dte er ned :) !

dte er også fed nok hvis man er Doors freak og regner med at dø som 27
årig. men står der og overleve sig selv og sine egne helte dte er sgu
forvirende tænk sig snart er jeg ældre ind JOhn Lennoon da han blev
skudt ... så er der ingen tilbage .... jeg er en olding i mellem alle
mine forbilleder nahh der er Zimmy :)

>Det tyder meget på - men for tiden irriterer det mig lidt, at børn
>vækker disse pokkers følelser. Enten-eller, du, om jeg havde et valg.

det er jo det med drift følser / valg eller få noget cepremil det
tager både dine depresioner og skære de fleste drifts følser ned til
noget håndterligt !
for mig forandred dette medicin ALT !
og det til det bedre !
--
Mv.
Bo M Mogensen

Fra : T'abula R'asa

Dato : 29-08-03 16:19

NOTE: This message was sent thru a mail2news gateway.
No effort was made to verify the identity of the sender.

Hey, Anita.

> Om du havde valget - hvad valgte du så?

Hende. Ikke præferencen som sådan - men hende.

Ellers no fucking idea. Måske barnet, om det var muligt, når jeg ser
på, hvilke stærke følelser dette har vækket igennem tiden. Og måske
alligevel ikke, hvis du spørger i dag, fordi det lige nu virker så
fremmedartet og direkte uforeneligt med forholdet til omtalte,
voksne kvinde. Jeg kan virkelig ikke svare på det.

God weekend
PSW