Fjernskrivebord via VPN
Fra : Kim

Dato : 11-08-03 19:54

Jeg søger den sidste hånd til at hjælpe mig på min hjemmecomputer fra en
bærbar via VPN!

Lokalt i netværket hjemme, kan jeg godt lave en VPN forbindelse imellem de 2
maskiner, men jeg tror at mit problem ligger i forbindelse med min router.
Routeren er en TrendNet Router TW100-BRF104.

Her er min opsætning:

Hjemmecomputeren har intern IP adresse 192.168.1.3
Jeg har en fast IP adresse på ADSL forbindelsen
Begge PC'ere kører XP - hjemme er det pro. og på den bærbare Home.

Jeg har forsøgt at læse i hjælpefilen, på microsofts hjemmeside og i diverse
New indlæg, men jeg er ikke blevet klogere.

Hvis du ved, eller kan hjælpe mig videre, så jeg kan sætte routeren rigtig
op, så bliver jeg kiste glad.

Med venlig hilsen
Kim