Gode flydedragter ????
Fra : famegan

Dato : 04-04-01 21:52

Hej

Jeg er den (just) lykkelige ejer af fast havneplads og en rimelig stor
jolle i Hundige havn ....

Jeg skal ud ALLEREDE imorgen eller overmorgen og købe nogle flydedragter
til mig, knægten (19 år) og een kammerat

Er der noget mærke der kan anbefales ??? jeg har set et tilbud fra
Eldridge (gul dragt) nedsat fra 2100 til 1200 ... CE godkendt ...

Nogle kommentarer til 'DEN' perfekte flydedragt eller den man SKAL undgå
??

mvh
Mogens Egan

Mogens@Egan.dk

Fra : Claus

Dato : 05-04-01 14:20

Jeg tror min hedder "Sundridge", det er den fra Normark.
De har en rød og en gul, hvor den gule model skulle være "åndbar".
Den er normalt også lidt dyrere, men det kan være rart at kunne slippe
af med sveden.
Man kan vist få temmelig dyre "overlevelsesdragter", og jeg skal ikke
gøre mig klog på dem, men de nævnte er vist ved at være standard
blandt lystfiskere, og personligt er jeg godt tilfreds med min.
Jeg købte min under januar udsalget for 995,- (gul model), men det var
vist exceptionelt billigt.
Normalt koster de vist fra 1200,- til 1600,- Kr.
Knæk og bræk, og svag vind...

Claus