Unlock programmer
Fra : Ukendt

Dato : 08-08-03 22:56

Hejsa.

Jeg spørger af ren nysgerrighed. Er ikke unlocker og kommer heller aldrig
til at være det.
Skal bruges til min side;

1. Hvilke unlock programmer til Nokia kan der nævnes? Bare et navn.
2. Er nogle er de programmer ulovlige? Kan jeg ikke selv forstille mig men
jeg er ikke sikker.
3. Evt en side der forklarer lidt nærmere ang selv at blive en unlocker og
det at unlocke en mobiltelefon?

På forhånd tak.

Mvh
FB
--
Gratis SMS? Gratis Unlock? Gratis Java spil til din mobil?
--> http://mobil.dontdoit.dk <-- Lidt af hvert til din mobil

Fra : Ukendt

Dato : 09-08-03 09:05

"FB" <.>>
> [...]
> jeg er ikke sikker.
> 3. Evt en side der forklarer lidt nærmere ang selv at blive en unlocker og

prøv at se her...

http://www.mobilkabler.dk/shop/index.php?side=download

--
MVH.
Anders Skalsted

Fra : Ukendt

Dato : 12-08-03 23:49

"Nokia-Unlock.dk" <webmaster(a)nokia-unlock.dk> wrote in message
> prøv at se her...
>
> http://www.mobilkabler.dk/shop/index.php?side=download

Hej Anders.
Tusind tak for linket.