Udstyr til unlock Siemens S55
Fra : John

Dato : 08-08-03 15:01

Hej,

Hvad kræves af udstyr til at unlocke nogle Siemens S55, og hvor købes det
billigst??

Mvh
Jan

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 08-08-03 15:48

"John" <jjensen@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> Hvad kræves af udstyr til at unlocke nogle Siemens S55, og hvor købes det
> billigst??

Hej John,

din S55'er er formentlig slet ikke låst.

Prøv at tage sim-kortet ud, tænde og taste *#0606# venstrepil.
Hvis telefonen skriver fem linjer med Unbarred er den ikke låst.
Hvis telefonen skriver xxx-xx i en eller flere af linjerne er den simlåst.

I så fald kan du besøge www.unlockaarhus.dk/hjemme.htm og
bestille en unlockkode.

Kasper Grevsen - www.unlockaarhus.dk

Fra : John B. Jensen

Dato : 11-08-03 12:05

Jeg har ikke fået telefonen endnu. Hvis den er låst har jeg fået at vide at
et datakabel og programmet KSIE v5.1 kan klare det - nogen der ved hvor man
kan Downloade det??

"Kasper Vibe Grevsen" <kaspervg@mail1.NOCAPSstofanet.dENMARk> skrev i en
meddelelse news:bh0d7q$nte$1@sunsite.dk...

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 11-08-03 17:15

"John B. Jensen" <jjensen@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
at
> et datakabel og programmet KSIE v5.1 kan klare det - nogen der ved hvor

Det er desærre ikke korrekt. Der er stor forskel på, hvordan de gamle (C35,
45..) og de nye
modeller (S55..) unlockes. Har du mod på at lodde din cpu ud af telefonen?
Ellers er der kun remote unlock tilbage.
Selv remote unlock koder er p.t. svære at skaffe til Siemens telefoner.

Slår du op på dkunlock.dk kan du se, at mange tror de kan åbne en S55'er,
men ringer du til dem har de aldrig haft en sådan telefon i hånden.

Heldigvis for forbrugerne er S55 telefoner så godt som aldrig låste,
selvom selskabet skriver det.

--
mvh Kasper

Fra : olebr0mm

Dato : 18-08-03 14:11

jeg kommer fra norge, og har kjøpt en siemens s55 som er operatørlåst,
hvordan kan jeg fjerne operatørlåsen?

http://www.kandu.dk/

Fra : Funchy

Dato : 05-09-03 06:56

"John" skrev d. 08-08-03 15:01 dette indlæg :
> Hej,
>
> Hvad kræves af udstyr til at unlocke nogle Siemens S55, og hvor købes
> [...]

John: Du skal blot bruge et datakabel og programmet freesiemens.exe !!
Jeg låste min kones S55 op med dette prog i går aftes, så det funker
100% !!!

Vh
/Henrik

http://www.kandu.dk/

Fra : helloo.dk

Dato : 05-09-03 08:58

"Funchy" <Funchy.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> John: Du skal blot bruge et datakabel og programmet freesiemens.exe !!
> Jeg låste min kones S55 op med dette prog i går aftes, så det funker
> 100% !!!

Det tror jeg ikke på... For at klare siemens X5X modeller skal man enten
have en clip eller lign.
Mon ikke det var fordi din telefon ikke var låst alligevel...???
Men jeg vil da gerne se den freesiemens.exe fil hvis du da stadig har den..
mail til dan@helloo.dk

Hilsen Dan

--
Fjerner simlåsen på de fleste telefoner
Se www.helloo.dk for mere info
ICQ#: 11143479

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 05-09-03 09:31

Dan skrev:

>Det tror jeg ikke på...

Den er nu god nok.

>For at klare siemens X5X modeller skal man enten have en clip eller lign.

M55 kan endnu ikke klares med alm. kabel, men C55 og S55 kan.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din mobiltelefon.

Fra : Ukendt

Dato : 05-09-03 09:36

> [...]
> John: Du skal blot bruge et datakabel og programmet freesiemens.exe !!
> Jeg låste min kones S55 op med dette prog i går aftes, så det funker

Hej Henrik!

Jeg er meget interesseret i programmet, jeg har selv låst S55!
Du må meget gerne maile det til mig!

Tak!

Med venlig hilsen

Helmut Lotti

Fra : Henrik Larsen

Dato : 05-09-03 11:14

Hej alle,

Jeg poster programmet når jeg er tilbage på min egen 'pind' (det bliver
først en gang i næste uge!!) - og jeg poster det på mobildebat.dk.

De forskellige mobil unlockere skal oss' lige ha' en chance for at tjene
lidt ind på deres besværligheder med indkøb, reserach o.s.v. før jeg smider
den gratis løsning 'på gaden' - så med lidt tålmodighed kan det gøres gratis

/Henrik

Fra : Henning S. Christian~

Dato : 05-09-03 11:19

Kunne jeg få en kopi af prog

Fra : Henrik Larsen

Dato : 05-09-03 11:26

Se min tråd ovenfor.....næste uge på mobildebat.dk..

"Henning S. Christiansen" <nospam-henning@mail.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:3f586231$0$32455$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...