Nokia 3650 unlock software ?
Fra : OK

Dato : 08-08-03 11:53

Hejsa

Jeg har en nokia 3650 med telia abonnement, jeg har prøve at unlocke den via
gratisunlock.dk men det virkede ikke, så vil jeg høre hvor man kan købe et
datakabel til den og hvor jeg kan hente software til at unlocke den med ??

Med venlig hilsen

Jonathan Svendsen

Fra : Ukendt

Dato : 08-08-03 11:48

"OK" <TheHacker@2sek.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> datakabel til den og hvor jeg kan hente software til at unlocke den med ??

Hejsa!

Er du helt sikker på, at den locked?

Med venlig hilsen

Helmut Lotti

Fra : Ukendt

Dato : 08-08-03 12:20

"OK" <TheHacker@2sek.dk> wrote in message
> [...]
> datakabel til den og hvor jeg kan hente software til at unlocke den med ??

Som sagt er du helt sikker på den er låst?

Ang datakabler; http://mobil.dontdoit.dk/oss.php#4

Mvh
FB
--
Gratis SMS? Gratis Unlock? Gratis Java spil til din mobil?
--> http://mobil.dontdoit.dk <-- Lidt af hvert til din mobil