Problem med unlock
Fra : René Hollen Pedersen

Dato : 07-08-03 22:22

Har en Ericson T20e hvor jeg har fået oplyst unlock koden hos Sonofon. Når
jeg så sætter mit nye Telmore Sim-kort i siger den: "Indsæt korrekt
SIM-kort" inden jeg får mulighed for at indtaste låsekoden. Hvad er der
galt?

På forhånd tak

Fra : Per Jensen

Dato : 08-08-03 00:40

tænd telefonen uden kort og ,Tryk pil til venstra ,*, * ,pil til venstra ,
tryk YES, indtast koden så skulle den sag være klaret

Fra : René Hollen Pedersen

Dato : 09-08-03 07:43

Per Jensen wrote:
> tænd telefonen uden kort og ,Tryk pil til venstra ,*, * ,pil til
> venstra , tryk YES, indtast koden så skulle den sag være klaret

Det virkede. Mange tak.