Apache???
Fra : Morten Søgaard

Dato : 04-04-01 21:12

Hej
er der nogle der ved hvor jeg kan hente Apache til BDS har ledt på deres
hjemmeside kan ikke finde noget

Hilsen Morten

Fra : Frans Jensen

Dato : 04-04-01 21:29

On Wed, 4 Apr 2001 22:12:17 +0200, "Morten Søgaard"
<ziko99@worldonline.dk> wrote:

>Hej
>er der nogle der ved hvor jeg kan hente Apache til BDS har ledt på deres
>hjemmeside kan ikke finde noget

måske her:

http://apache.area51.dk/dist/httpd/binaries/

--
Jeg er født med en bajer i hånden
sådan har jeg tænkt mig at jeg også ville dø ­

Fra : Ole Michaelsen

Dato : 04-04-01 22:11

"Morten Søgaard" <ziko99@worldonline.dk> writes:

> er der nogle der ved hvor jeg kan hente Apache til BDS har ledt på deres
> hjemmeside kan ikke finde noget

Hvad er BSD?

-- Ole.

Fra : Ole Michaelsen

Dato : 04-04-01 22:15

Jeg skrev:

> Hvad er BSD?
>
> -- Ole.

Jeg proevede egentligt ogsaa at cancle den, da jeg selvfoelgelig
udmaerket ved hvad BSD er (denne gnus koerer paa en FreeBSD 4.2 paa
min laptop) - TLA'et sidder saa meget i fingrene, at jeg kom til at
skrive det, selvom jeg egentlig ville have spurgt hvad BDS var for
noget? En skrivefejl?

-- Ole.

Fra : Kasper Mejlgaard

Dato : 05-04-01 21:36

It seems Morten Søgaard wrote:
>Hej
>er der nogle der ved hvor jeg kan hente Apache til BDS har ledt på deres
>hjemmeside kan ikke finde noget

Mulighed 1) virker givetvis uanset hvilken BSD-art du har. Hent source fra
apache.org og compile løs. Der medfølger en 1-2-3-lav-din-egen-apache som
er nem at gå til.

2) Hvis din BSD er en FreeBSD og du har installeret ports collection så:

cd /usr/ports/www/apache13*
make install

--
Kasper Mejlgaard